t-vs Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har en Zyxel P2812 med fire lan-utganger. På utgang 3 og 4 er det helt dødt. Kan dette forårsakes av innstillinger e.l. eller er den halvt defekt? Har forsøkt en restart uten at det utgjorde noen forskjell. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvor kommer Zyxelen fra? Telenor eller Altibox? Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg vet at de har fungert tidligere, og at de har sluknet ganske nylig. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hmmmm, ja da skal alle 4 portene fungere..... Prøv å reboot den.... Hvis ikke det funker, så er den nok dæv ja.... Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Tror også det..... Telenor kjører egen firmware, oppdaterer automatisk, og Zyxels firmware virker ikke om jeg har forstått dette riktig? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Zyxels FW funker ikke nei, etter hva jeg vet, men skal ikke påstå noen ting på det området der... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det skal i teorien gå an å oppgradere til internasjonal firmware med TFTPd e.l. Men det vil nok ikke hjelpe de portene som er ødelagt. Porter som dør, skjer oftest pga overspenning pga lyn e.l. på linjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Telenor kjører egen firmware, oppdaterer automatisk, og Zyxels firmware virker ikke om jeg har forstått dette riktig? Du kan oppdatere firmware selv, du finner den her: http://stup.telenor.net/zyxel-p2812hnuf3/ Last ned current.bin og oppgrader fra GUI. Hjelper neppe på feilen du har, som trolig er HW-feil på router. Kontakt Telenor, så får du en ny gratis. Ev. kan du oppgradere til den nye, så får du 5 GHz og AC også: http://www.telenor.no/privat/bredband/modem.jsp?icid=p-130219_bredband_modemside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå