Gjest Bruker-325285 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg fikk et asus p4p800-e kort ifra 2004 som jeg har lyst til at skal funke, har koblet alt opp men jeg skjønner ikke åssen jeg skal få det til og starte? Åssen kan jeg få det til og starte uten av/på knapp? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 I det ene hjørnet finner du en rekke med pinner (2 x 10), som kalles for "System Panel Connector". En av pinnene heter "PWR". Denne skal kobles til en "Ground" pinne et lite øyeblikk. Du kan f.eks bruke et lite skrujern. Dette er slik på alle hovedkort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har gjort det, da lager det bare en liten lyd, men ikke noe annet slås på.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ingen vifter begynner og gå ellernoen ting Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Jeg fikk et asus p4p800-e kort ifra 2004 som jeg har lyst til at skal funke, har koblet alt opp men jeg skjønner ikke åssen jeg skal få det til og starte? Åssen kan jeg få det til og starte uten av/på knapp? Tja... du må ha skjerm og tastatur. Noen hk. starter ikke hvis kjøleviften for CPU har/er feil eller er feilkoblet. (Viften må altså starte men en gang for ¨beskytte CPU mot overoppheting.) Endret 25. januar 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå