smort1 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Nabolaget! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei, SveinMM. ... Og FOR et nabolag, - flott natur ! Stemningsfullt og severdig bilde, der naturens lysmester har tent scenelyset over fjellene ! ) Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er fin utsik mot fjella. Jeg syns det ble greit selv om forgrunnen er litt mørk jeg. Og snø på taket det lyser opp. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Hei, SveinMM. ... Og FOR et nabolag, - flott natur ! Stemningsfullt og severdig bilde, der naturens lysmester har tent scenelyset over fjellene ! ) Vennlig hilsen Albert. Takker, Albert! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Det er fin utsik mot fjella. Jeg syns det ble greit selv om forgrunnen er litt mørk jeg. Og snø på taket det lyser opp. Takker, Kai Petter! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Flott utsikt kompis Svenne och ja nu mot lysere tider God h...elg Med hilsen Leffe Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Flott utsikt kompis Svenne och ja nu mot lysere tider God h...elg Med hilsen Leffe Takker, Leif! God og lysere helg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Mørkt nå men på söndagen lysere igjen :-) God lørdagskveld :-) Med hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Mørkt nå men på söndagen lysere igjen :-) God lørdagskveld :-) Med hilsen Leif :-) Takk d.s. , Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Mørkt nå men på söndagen lysere igjen :-) God lørdagskveld :-) Med hilsen Leif :-) Takk d.s. , Leif! Vi snakkes ved neste evaluering kompis og ha en strålende kveld Leif S Olsson Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Mørkt nå men på söndagen lysere igjen :-) God lørdagskveld :-) Med hilsen Leif :-) Takk d.s. , Leif! Vi snakkes ved neste evaluering kompis og ha en strålende kveld Leif S Olsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg