hOLaa Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det? Lenke til kommentar
yemu2 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det? Det holder i massevis. 85% sa Knut, men det sa han i BØK I også, men det endte på 84%. Endret 2. juni 2014 av yemu2 Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det? Det holder i massevis. 85% sa Knut, men det sa han i BØK I også, men det endte på 84%. Så lavt? :o takk skal du ha Noen som vet hva prosenten for A vanligvis er i finans 2? Vet jeg har minimum 87 % rett, om jeg har feil på det jeg tror jeg kan ha feil på. Holder det? Det holder i massevis. 85% sa Knut, men det sa han i BØK I også, men det endte på 84%. Du vet vell ikke % for B på matte, og A på statistikk? Lenke til kommentar
yemu2 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 35% - E40% - D55% - C73% - B85% - A Dette gjelder matematikk. Statistikk er sikkert ganske likt, uten at jeg vet det. Lenke til kommentar
rikke_ Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Noen som har tanker rundt org eksamen? Hvilke oppg fokuserer dere på? Foreleseren sa oppg1 var såpass stor at lite sann. for å få den :-) Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Noen som har tanker rundt org eksamen? Hvilke oppg fokuserer dere på? Foreleseren sa oppg1 var såpass stor at lite sann. for å få den :-) Har også hørt dette at oppg 1 er veldig usansynlig. Men jeg ser også at denne oppgaven er blitt forandret fra hvordan den var tidligere. Noen tanker rundt dette? Hvordan jobber du ellers med faget? Jeg leser og skriver oppgavene, samtidiig som jeg har en grei oversiktsoppgave som noen har skrevet tidligere å forholde meg til. Lenke til kommentar
rikke_ Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Oppgave 3,11 ble gitt høsten 2013 og 7 og 2 og 10 våren 2013. Vurdere å legge mindre vekt på disse, men igjen så er jo sjansen for vi får disse oppgavene der. Men ser ut ifra tidligere år at det er gitt noen ganger de samme på rad, men ikke så ofte Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Oppgave 3,11 ble gitt høsten 2013 og 7 og 2 og 10 våren 2013. Vurdere å legge mindre vekt på disse, men igjen så er jo sjansen for vi får disse oppgavene der. Men ser ut ifra tidligere år at det er gitt noen ganger de samme på rad, men ikke så ofte Oppgavene skal for så vidt bli trekt ut tilfeldig, uansett hva som kom året før. Var vertfall det foreleser sa. Lenke til kommentar
rikke_ Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja det skal vel igrunnen være tilfeldig, men jeg tviler sterkt på at jeg klarer å huske alle 13 oppgavene like bra, så vurdere å trekke ut noen oppgaver som jeg tror er mer relevante enn andre :-) Lenke til kommentar
SebastianJuel Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Heia, lurte på om noen har noen gode aktualiseringer på de temaene som kommer opp på eksamen i org. Hadde satt stor pris på dette da jeg har litt pes med dette. Lenke til kommentar
yemu2 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Er det noen som har en formening om når det kommer sensorveiledning til statistikk for økonomer? Lenke til kommentar
sunk Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Er det noen her som kunne fortelle litt om omfanget/Vanskelighetsgraden i dette kurset: Er det langt ifra Finans 1 i vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå