Ninjasniper Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Er på jakt etter ein ny mobil. Har eit budsjett på ca 2000, og har følgande kriterier til telefonen: - Må vere smartphone - God batteritid som varer heile dagen - Må tåle at eg mister den i bakken- Må ikkje vere så stor at eg knapt får den ned i lomma - Må ha eit ok kamera, men ikkje noko voldsomme greier. Fordel med kamera framme for snaps og slikt.Tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Cat B15 Samsung Galaxy Xcover 2 Sony Xperia go 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Når jeg hører kriteriene dine så er det ett navn som går oppe i hodet mitt og der er... Samsung Galaxy XCOVER 2. Den tåler alt, batteriet holder ut igjennom dagen, og den har ett greit kamera og alt det der Den er også ganske rimelig! 1 Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Då blir det Xcover2 på meg.Takk til begge for svar Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Har lest meg litt opp på Xcover 2 no, og den ser ganske så topp ut. Minuset virker til å vere at mange klager over dårleg internminne. Har ikkje så god greie på mobiltelefoner, men så vidt eg har skjønt må apps køyrast frå internminne. No er eg ikkje nokon storbrukar av apps, men lastar ned kanskje 4-5 apps,som instagram, snapchat, ein kalenderapp, ein fotballapp og litt sånn småtteri. Vil dette bli eit problem for meg med Xcover 2? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 XCover 2 er ikke telefonen for dem som ønsker fylle telefonen med masse apps og spill, men den har 4GB internminne, noe som burde holde mer enn langt nok til den bruken du beskriver. XCover 1 derimot hadde kun 150MB, og det ble på grensa til ubrukelig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Har lest meg litt opp på Xcover 2 no, og den ser ganske så topp ut. Minuset virker til å vere at mange klager over dårleg internminne. Har ikkje så god greie på mobiltelefoner, men så vidt eg har skjønt må apps køyrast frå internminne. No er eg ikkje nokon storbrukar av apps, men lastar ned kanskje 4-5 apps,som instagram, snapchat, ein kalenderapp, ein fotballapp og litt sånn småtteri. Vil dette bli eit problem for meg med Xcover 2? Ikke noe problem i det hele tatt når det dreier seg om de appene du beskrev der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå