BirgerCaC Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Aha, må ha forvekslet denne tråden med en annen veldig lignende tråd. Uansett så holder PSUen din, og skulle det skje noe med den så lever den inn på garantien. Ellers så er en ødelagt kodensator i strømforsyningen ikke ett så ille stort problem. Dette kan lett fikses om du har loddeutstyr og en kodensator, og dette får du på nettet. Uansett så vil PSUen holde, men det finnes ting av en større kvalitet. Glem dette med PSU og bygg maskinen og nyt den du. Mest sannsynlig så vil du ikke merke noe som helt med maskinen Lenke til kommentar
Nightmist Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hvem som lager PSUen Seasonic er et godt valg. Dem lager kvalitet. Men det er nå bare å søke opp på nett. Google er din venn Takker for svar. Ja, kunne vel ha leita meg fram i google, kanskje eg er litt lat i dag. Men det er òg alltids fint å høre andre sine personlige erfaringer Når eg skal ha meg ny forsyning, skal eg heller sjekke ut Seasonic Lenke til kommentar
Nightmist Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Aha, må ha forvekslet denne tråden med en annen veldig lignende tråd. Uansett så holder PSUen din, og skulle det skje noe med den så lever den inn på garantien. Ellers så er en ødelagt kodensator i strømforsyningen ikke ett så ille stort problem. Dette kan lett fikses om du har loddeutstyr og en kodensator, og dette får du på nettet. Uansett så vil PSUen holde, men det finnes ting av en større kvalitet. Glem dette med PSU og bygg maskinen og nyt den du. Mest sannsynlig så vil du ikke merke noe som helt med maskinen Då forstår eg meir ;p Satser på at alt går bra ja. Blir spanande å sjå om alt går som planlagt etter at startknappen er trykt inn for første gang og at maskina kan nytast i samsvar med forventningane Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Men strømforsyningen din kommer garantert til å holde da så klart Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Du vil nok ikke merke noen problemer Forsyningen du har valgt er av kvalitet den også, og hvis du kjøpte den hos komplett med 10 års garanti så er det vell ikke så ille mye å bry seg om. Gled deg til du får satt sammen maskinen din du nå, og glem dette med PSU Lenke til kommentar
Nightmist Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Allerede gløymd og gleden er der fortsatt ps: Kjøpte alt hos NETonNET. 5 års garanti på CPU'en. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 netonnet er en god butikk det gratis frakt og som regel ganske så billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå