Salvesen. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei, Opplever til stadighet at ting jeg prøver å kjøpe på amazon ikke kan leveres til Norge. Er det noen som har noen triks til hvordan en kan få det levert her alikevell? Vet jo om ting som feks JetCarrier osv men dette virker så tungvindt. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Forsøk å finn en annen butikk som faktisk sender til Norge? Spørs mye på hva du forsøker å kjøpe. Endret 26. januar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Har bedre erfaring med Ebay, men det er jo ikke alltid de har det du trenger der.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg har all mulighet for å bruke andre butikker/steder å handle fra. Men når jeg først kommer over noe på amazon så lurer jeg på om det er en grei måte å komme rundt restriksjonen ift sending til Norge. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Nei, da må du benytte tjenester som JetCarrier (så lenge det er fra USA). Endret 27. januar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Nei, da må du benytte tjenester som JetCarrier (så lenge det er fra USA). Noen som vet om tilsvarende i England? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fins ikke produktet i USA? Du får mer ut av Kr dersom du hander der. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Nei det er ett engelsk produkt, men får det heller sendt via bekjente i England. Ufattelig at jeg ikke tenkte på det først. Det enkleste er ofte best osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå