AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Heia Jeg er en jente på 19 år. Jeg har datet en gutt et par ganger, men han har vært tilbakeholden. Da blir jeg gira, fordi jeg tror han er vanskelig å få, eller? men i det siste, har han tatt mere initiativ osv og virker oppriktig intr i meg. Men da merker jeg plutselig at jeg blir usikker… hvorfor er det sånn? Jeg mener, jeg liker han vel, han er kjekk, snill osv. Morsom type… Han er 24. hva feiler meg hjelp meg med å endre tankegangen! Anonymous poster hash: 60bf6...5b1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 ? ... Det er vel opp til deg selv å endre tankegangen din TS.Om du liker gutten eller ei er også opp til deg selv å bestemme.Og om du virkelig liker noen, så vil ikke det være nødvendig for deg å bli gira over at han er "vanskelig å få tak i".Hvis noen hadde vært vanskelig mot meg, så hadde jeg lett gått videre.Mange fisker i havet vet du. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Enig, høres ikke ut som han er rett for deg ts - spiller ingen rolle hvor bra han er. Velkommen tilbake Lady A, *klemme på* 1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Enig, høres ikke ut som han er rett for deg ts - spiller ingen rolle hvor bra han er. Velkommen tilbake Lady A, *klemme på* Takker, føles godt å være tilbake Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå