Snurreleif Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 At Kelly ikke får straffe dømt mot seg er helt latterlig. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Nå burde det gå max 5.min før vi gjør 3 bytter. To av de burde fjerne SAS fra banen Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 PS! Hvis BR ikke tar de ut og kommer om en uke å klager over tett kamp program så blir alt bare komisk. Nesten så jeg begynner å tvile på hans evner til å lede klubben Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvor er byttene? Hva er vitsen? Hvordan tenker BR egentlig? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Heldigvis har det blitt en relativt rolig kamp. Men jeg skjønner INGENTING av at KELLY blir byttet ut. For faen, hvorfor i helvete skal SAS og Gerrard fortsette? Eller Skrtel som har fått seg en smell. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Løskrutt fra Kuyt 2 der (ref:Coutinho) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Sånn passe irriterende at du prate så mye dritt om Coutinho, YNWA32. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Bytt ut Kelly. En av få på banen som trenger kamptrening. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Men hjelpe meg, hva er det BR driver med?? Lar SAS og Gerrard spille 90 min. Med mindre vi får 3p mot Everton vil jeg påstå at BR har gjort to store taktiske blundere. Jeg skjønner absolutt ingenting av hva han driver med i dag. E: og BR har brukt millioner på spillere som ikke engang får prøve seg i cupene. Nå fikk Alberto prøve seg på slutten, men både han og Aspas burde få startet! Og til slutt. Nekter produsenten å vise repriser av situasjoner hvor dommeren har gjort feil. Jævlig irriterende. Endret 25. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Grei nok kamp, men sår tvil om å holde kjernespillerne så lenge på banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kjører kontrollert inn og på halv maskin. Helt greit resultat, to assist fra Suarez. Ingen skader, ingen fare. Men meget kjipt at Liverpool ikke viser frem noen benkspillere i en slik kamp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Grei seier, hadde forventet mer av Liverpool, men men. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Gleder meg til Gerrard legger opp... Er grusomt å spille med bare ti på banen (9 når Skrtel er der).... Han har gode innlegg men er en skygge av seg selv. Men som alle ikoner så får han spille bare han har puls. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Nå som Lucas er ute har han blitt dyttet helt ned til å spille DM, og det er litt krise. Overgangsvinduet må brukes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå