bfisk Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Heisveis! Har nå skrevet noe makkverk vi var tvunget til å skrive. Noen som har lyst til å lese den, gi meg litt feedback, eventuellt rette på ting som er åpenbart feil? Ber dere ikke korrekturlese hele greia, har fiksa det nokså godt, synes jeg. Gidder ikke slenge den opp dersom det ikke er interesse for det. Forøvrig er det et kåseri om kontraster mellom ungdom og voksne. bfisk Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg kan sjekke for grammatiske feil. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Her er den. Glimrende, toolshed. Setter pris på det. edit: har lagt den opp på webområdet mitt i stedet for å la den "ligge og slenge" på forumet. http://home.online.no/~hhelsk/skole/2NOR/stil.doc bfisk Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Flott.... Nå er jeg ingen kløpper i nynorsk, men skrives det ikke "tillet"? At framsteg i teknologien og ein halvvegs døv nabo (det er for øvrig ikkje er mi skuld) tillat meg å spille høgt...Mangler et "som"? Det er eg er ung, det er eg som skal...Ellers var den meget bra... Ps: Er du ute etter radikale, se på politikk-forumet vårt. Edit: Og avataren min. 2k. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 en liten tin jeg stussa over: Vaksne elskar jo nett det eg ikkje elskar, har eg komen fram til her. Eg liker til dømes ikkje å vaske kleder, og då er det jo kjekt å ha ei mor som kan ta den biten. Å kjøpe mjølk og middag og meir til er høyrer heller ikkje heime blant favorittoppgåvene mine, men her har derimot mor sitt spesialfelt. Når eg blir vaksen kjem ikkje eg til å like slikt som dette. Aldri, aldri, seier eg deg, aldri skal eg like å vaske kleder. Korleis heng det heile saman, da? trur du att mo di likar å vaske klede og handla? det er bare noko som må gjerast, ho har jo eit vist annsvar.... elle hur? ps: no vet jo ikke jeg om du skriver dette som ironi.... eller noe ellers en knallbra stil Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Meget bra, meget bra. Likte spesielt denne delen: "Gjorde du noko dumt fikk du ein på kjeften, og så lærde du at det ikkje var ein ting du skulle gjere fleire gonger. Slikt lærte man av. " Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 på en karakter skala fra 1 til 6 gir eg her 7 (kansje en liten minus) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 ps: no vet jo ikke jeg om du skriver dette som ironi.... eller noeHar du definisjonen på et kåseri? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 ps: no vet jo ikke jeg om du skriver dette som ironi.... eller noeHar du definisjonen på et kåseri? ja, men eg lurte på om han faktisk var så trangsynt.... det er faktisk ett par ungdommer som er det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det får være grenser på trangsynthet, da. Jada, alle foreldre elsker å vaske opp, rydde etter unger, betale alt og alt andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå