Tor Rasmussen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Jøsses!Kommer fra postkassen nå og skjønner ikke at det er mulig i Norge.Bestilte i går, fredag 13:32 Skylanders Swap Force starter pack, fra Gamezone. 12 min senere, 13:44 får jeg en bekreftelse på at "Pakken er sendt".(Haha tenker jeg. Slik standard melding mange butikker sender ut, og likevel ligger pakken til plukk, i en postvogn, eller noe mange dager.) Nå klokken 12 lørdag var jeg ute og rotet rundt huset. Gikk forbi postkassen og så om posten var levert. Og der ligger Skylanders Swap Force fra Gamezone. Jeg vet ikke når postmannen var her, men vi snakker uansett UNDER 24 timer fra en ordre blir gjort til den er levert, strekningen Kristiansand Bergen.(Faktisk utkantsbergen da jeg bor et godt stykke utenfor Bergen by). Kudos til Gamezone. Tror jeg fikk øynene opp for en butikk jeg ikke har brukt noe særlig tidligere. Endret 25. januar 2014 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Flott du er fornøyd, men det er helt vanlig leveringstid på spill som blir sendt som brevpost. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 I beg to differ. Det jeg er vant til er butikker som. 1 mottar ordren. 1b pakker den i løpet av et døgn. 2. ligger den i en postvogn som blir hentet sent. 3. ligger første døgn på en eller annen sentral. 4. Ankommer min postkasse 3-5 dager etter min bestilling. Her snakker vi under 24 timer til ordren blir lagt til spillet er i min postkasse. 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 - Når de pakker avhenger av når på døgnet du bestiller. Vanlig praksis er at bestillinger som kommer inn før kl 14 sendes samme dag (varierer selvsagt fra butikk til butikk). - Om du kan se at pakken ligger i en omlastingsterminal eller lignende et døgn er det ikke brevpost, fordi brevpost er uten sporing. Det er helt normalt med spill, film, bøker eller lignende som sendes som brevpost at det kommer dagen etter bestilling, og jeg tror faktisk aldri jeg har opplevd at det tar lengre tid. For all del bra du hadde en positiv opplevelse med gamezone. Dette er standard leveringstid på slike ting uansett hvem du bestiller hos. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Opplevde det samme med Komplett og MyPack en gang. Da ble det bestilt kl. 12-ish på torsdag og var meg i hende kl 10 på fredag. Da bodde jeg ca. 45 minutter utenfor Bergen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Min erfaring med gamezone er at om jeg bestiller før 14:00 så har jeg spillet i posten dagen etterpå og det til Harstad. Har ikke opplevd at cdon, Elkjøp er like raske da de ofte bruker 1-2 dager fra ordre er lagt inn til de sender ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå