Eulogy Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er netcom mms helt på trynet nå? har ikke fått sendt siden igår.Får bare opp error Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan noen hjelpe eller? Får bare message sending not allowed når jeg skal sende mms. Har vært sånn siden igår. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tror du ikke det er enklere å ringe Netcom å høre om de har noen forklaring på dette? Nr er 05050 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Ringe for så å vente og kaste bort penger? Nei takk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ringe for så å vente og kaste bort penger? Nei takk. Å spørre her er å kaste bort tid. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Ringe for så å vente og kaste bort penger? Nei takk. Å spørre her er å kaste bort tid. Takk for informative posten din. Det gjorde susen på spm mitt. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan noen hjelpe eller? Får bare message sending not allowed når jeg skal sende mms. Har vært sånn siden igår. Driftsmeldinger Netcom EDIT: Driftsmeldingen er fjernet nå, men det var feil på mms den 7 og 8. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ringe for så å vente og kaste bort penger? Nei takk. Mer tåpelig argument skal man lete lenge etter. Koster det ikke mer enn en mms melding å ringe dem. Du får spørre om mere i ukelønn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå