PerParker66 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har tegnet skyrim logoen. Hva synes dere? Gjerne kom med litt konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Litt vanskelig å se hva det er.. jeg ser dragehodet og vingene såklart, men du burde legge til en gråfarge i bakgrunn eller på dragen så du får framhevet den. Men ser bra ut ellers. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Detaljene inni dragen er for dominerende, og gjør det litt vanskelig å se hva som er hva. Ellers så ser det ut som du har gjort en god jobb med å gjenskape logoen. Endret 25. januar 2014 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Radford Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Konstruktiv kritikk: Om du ønsker å bli god på å tegne generelt anbefaler jeg deg å bruke så lang tid på tegningene dine som du kan, dvs forsøk å gjenskape logoen 100% slik den ser ut på spillcoveret (eller in-game for den saks skyld). Prøv å få med skyggene, alle små detaljer. Jeg har tegnet mye selv, og denne teknikken hjalp meg i begynnelsen. Ellers synes jeg det er tøft av deg å eksponere verket ditt på denne måten, ikke alle som vil /tør det! Men om du faktisk mener du ønsker litt konstruktiv kritikk, og samtidig takler det, kan du vokse utrolig mye av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå