Agentspoon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Det er en konklusjon selv om det er flere svar. Jeg tror jeg har et ok overblikk over det nå uansett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Syntes jeg ga deg svar på det spørsmålet i første innlegg i tråden, jeg. Hvis du hele tiden holder midten av kameraet over det du skal ha fokus på - bruk færre fokuspunkter. Hvis det du skal ha fokus på flytter seg mer rundt i bildet - bruk flere fokuspunkter. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Ja, du gjorde det. Var bare litt isolerr kritikk av videoen. Takk alle sammen. Nå skal jeg nok ut å prøve litt før jeg ber om mer hjelp. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Nå skal jeg nok ut å prøve litt før jeg ber om mer hjelp. Kombiner litt lesing med praktisk prøving... Her er også litt spesifikk info.. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Ja, var innom den i sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå