Gå til innhold

Slettet 25 Bitcoins ved et uhell for et år siden - 150.000 i dass?

Aiven

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, så formaterte jeg pcen for ca et år siden og glemte å ta backup av min wallet.dat. Da jeg hadde installert det nye os-et, så forsøkte jeg å gjenopprette fila med ulik software, men den fila jeg fikk gjenopprettet var korrupt. Bitcoinsa var på den tida verdt 4-5 tusen, så tenkte pytt pytt. Siden den gang har jo denne harddisken vært i daglig drift i min pc. Jeg regner derfor med at fila er umulig å gjenopprette? Jeg ville selvsagt lagt endel kroner i dette, dersom det var teknisk mulig å gjenopprette en så gammel fil.

Jeg regner jo ikke med at dette går, men det er utenfor min ekspertise å vurdere og jeg får det ikke helt ut av hodet. Derfor henvender jeg meg til dere godtfolk.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De mest kompetente måtte vært IBAS, og med 150 000kr i verdier så burde du kanskje vurdere å kontakte dem.

Dog, med min begrensede ekspertise, så vil jeg tro det er rimelig vanskelig å få hentet opp noe som helst av den fila. Sjansen for at en er overskrevet mang en gang er vel kanskje overveiende stor? (ikke at jeg aner hvor mye du har skrevet til disken siden da?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...