BusterCar Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Noen stjal min kjære hobby mellom mandag 20.01.14 og 22.01.14 fra Frekhaug like nord for Bergen. Bilen er en usedvanlig pen og velholdt 1982 VW Golf 1,5 C, blå 3 dørs med kun 51000km på telleren. Skulle noen ha sett, hørt eller vet noe om dette så hadde jeg blitt meget glad for informasjon. Jeg kan treffes på 922 04433 eller ringe politiet på 02800. Har lagt ved bilde Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skulle til å si at du må si fra til politiet, men hva hjelper det? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Skal holde øynene åpne. Lenke til kommentar
BusterCar Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Politi ble informert med en gang og tyveriet er anmeldt. Ja flott om alle kan ha øyne og ører åpen, setter stor pris på det. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 tips som du også kan kanskje få litt godt nytte av, som jeg vet folk gjør her i grenlad, ring din lokale taxi sentral og be de legge ut beskjed til sine sjofører husk 1 taxi kjører mye rundt og det ka hende de får øye på den Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 lag også en side på facebook som folk kan dele, kjenner flere som har fått resultater av det.. VACN klubben kan nok også være til hjelp, kan lage et innlegg der hvis du vil . Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Utrolig trist dette her, med noe som ser ut som en strøken originalbil med utrolig lav kilometerstand for alderen. Har du noen mistanke om at tyveriet av denne bilen var planlagt? Det er ikke akkurat noen sjelden bil, eller noen GTI, men det er vel en del strøkne deler på den? Vanligvis er det bunnen av srangstigen som utfører slike tyveri. Og med bunnen snakker jeg ikke om yrkeskriminelle, som også er lavt nede, men narkomane/rusmisbrukere. Lenke til kommentar
BusterCar Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 BlskOp Setter stor pris på all hjelp, og flott om du legger ut en etterlysning der også. Fortsett å ha øyne og ører åpen så satser man på at bilen dukker opp igjen, og da i grei stand. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Har laga et innlegg i Bergen avdelingen sin egen offtopic tråd + en egen tråd i som etterlyst. Lenke til kommentar
BusterCar Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Takker stort for det, så satser jeg på at det snart gir resultater. Har også satt inn annonse i avisene BA og BT, pluss at jeg har informert rundt om. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er du ny eier eller gammel? Var en på VACN som kjente igjen bilen fra en tidligere annonse. Lenke til kommentar
BusterCar Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg har hatt bilen ca 1 1/2 år Lenke til kommentar
BusterCar Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Da var bilen funnet, og takk til de som har hatt øyne og ører åpen. Fant bilen selv ikke så langt fra hvor den ble stjålet! Vil du blsk0p informere på andre forumet at bilen er funnet? Tilstand på bilen er sikkert av interesse for noen, og den kunne selvfølgelig vært verre. Når det er sagt så kunne den også vært mye bedre. De har ødelagt mer enn hva som var nødvendig om de kun trengte transport, men dette får forsikring ta seg av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Godt du fant den. Prøvde å holde utkikk, men så ikke noen alternativer. Hvor mye hadde jævlene ødelagt? Lenke til kommentar
BusterCar Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Mye mer enn de hadde trengt dessverre, deksler rundt rattstamme, tenning/tenningslås (slått i filler), førerdør, vindusheis, støtfanger, bulker i tak, div lekasje under (mulig vært nedi) er noe av det jeg har sett. Nå var det blitt mørkt når jeg fant bilen, så gruer meg litt til å se den i dagslys i morgen. Totalt unødvendig og så utrolig irriterende, men sjansen for at de blir tatt er vel heller liten dessverre. Får utstyre bilen med "selvskudd" som innbruddssikring heretter. Ja og så har de selvfølgelig klippet alt av ledninger....., Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Det artige er jo at om du hadde klart å ta de og gitt dem en liten lærepenge så hadde du blitt satt inn mens de var traumatisert og ofre. I Oppland så tok en bileier saken i egne hender og biltyven som faktisk hadde stjålet samme bil før gikk fri fordi han hadde blitt påført psykiske traumer, mens bileier ble straffet. Hva er det for noe?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Hva er det for noe?? En annen diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå