Ovidia2 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Like stone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Flott resultatet. Fin positur på modellen. Liker best versjon 1 som er litt mer stein 1 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg liker best versjon 1 du er kreativ du. Fint lys og flott utført. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 V2 ble jo "berre lækker", her! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei, Ovidia2. Jeg tolker bildet på samme måte som de andre, tror jeg, - og ser modellen som en statue i stein. Jeg foretrekker nok versjon 2, som gir assosiasjoner til solvarme svaberg i Oslofjordgranitt. Jeg var også inne på en noe "mørkere" tolkning av bildet, og så for meg modellen i en tilstand som gjerne kalles "helt stein", og som kan føre til symptomer som for eksempel katatoni, der personen i rus kan sitte eller ligge i urørlig i samme stilling i timesvis. Bildet er, som vanlig, - virkelig flott lyssatt ! God helg ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei Tove Dette er etter min mening mesterlig utført. Jeg liker best versjon 2, som er så vakkert lyssatt . Nydelig Tove Mvh. Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Hjertelig takk til dere alle samen for de hyggelige tilbakemeldingene satte stor pris på det!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg