Maren95 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg er kresen når det kommer til drikke, men liker godt å bli litt brisen av og til så skulle hatt noen tips til hva jeg kan drikke. Kan si at jeg ikke liker øl, vin for liker ikke smaken, ikke så godt sider. Så det jeg pleier å drikke nå når jeg drikker er tequila shots eller reint sprit fordi jeg ikke liker å blande ut. Så tar gjerne i mot takk Både merker og drinker vært innpå tanken med likør men vet ikke hvordan der å drikke mye av! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 1.Hvitvin. 2.Sånn vin som man får i kirken. 3.Noen som lurer deg til å tro at saft er vin. Det har blitt gjort en test på dette, og det hadde ganske god placebo effekt. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er selv veldig glad i Jack Daniels, både blandet med Cola og bare Jack Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Du burde gi tysk hvitvin en sjangs. Jeg liker IKKE rødvin, og jeg liker IKKE de fleste hvitviner heller, men tysk hvitvin er veldig søt og fruktig, så den kan jeg fint drikke. Liker veldig godt schmetterling og black tower (den med svart kork, den med sølvkork blir for sur for min smak). Endret 24. januar 2014 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jack og cola Tyrker Vodka redbull Drikker som jeg syntes er gode iallefall. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Heimbrent med eller uten vann. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg er kresen når det kommer til drikke, men liker godt å bli litt brisen av og til så skulle hatt noen tips til hva jeg kan drikke. Drikk heller noe du synes er godt og ta deg en blås cannabis. Det er så idiotisk at folk, og særlig unge, føler såpass drikkepress at de vil tvinge det ned. Endret 24. januar 2014 av Lord Cthulhu Lenke til kommentar
K N Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Bland litt Captain Morgan, cola og legg isbiter oppi. Bare ikke bland det alt for sterkt, så vil du nok like det! Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er selv veldig glad i Jack Daniels, både blandet med Cola og bare Jack Skal man først drikke whiskey, så får man drikke SKIKKELIG whiskey, og ikke etterbarberingsvann 3 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Drikk heller noe du synes er godt og ta deg en blås cannabis. Det er så idiotisk at folk, og særlig unge, føler såpass drikkepress at de vil tvinge det ned. Psykoaktive substanser er veien å gå for å hygge seg på fest. Ikke gi etter for drikkepresset! Endret 24. januar 2014 av Pettersenper Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Gin og Sprite. Edit: Eller bare bar gin. Endret 24. januar 2014 av sebbur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Mojito! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Gin og sprite er ganske frisk, så den støttes. Evt. gin tonic med lime eller siton i, gjør samme nytten.Jägerbombs smaker nesten bare energidrikken, men blir kanskje dyrt i lengden. Jeg liker å starte med et glass portvin (søt rødvin med ~20 % alc.). Cockburn's er god. En åpnet flaske holder 2-3 mnd pga høy alkoholprosent, så man trenger ikke styrte hele med en gang. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Er selv veldig glad i Jack Daniels, både blandet med Cola og bare Jack Skal man først drikke whiskey, så får man drikke SKIKKELIG whiskey, og ikke etterbarberingsvann Hva er ekte Whiskey (Jim Beam er også godt)? Er kanskje skotsk Wisky du tenker på? men isåfall så har jeg en flaske fra Glenkiche som er veldig god Endret 24. januar 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Cava er greit nok, ikke mye alkohol, og veldig fyldig. Spesielt Campo Viejo Cava Brut Reserva er grei. Om ikke så er Hot'n'Sweet også greit (minner om hostesaft, og jeg regner med at du ikke får kjøpt drikke over 22% siden du heter Maren95) Endret 24. januar 2014 av baguett Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hostesaft er særs godt. Dessverre sluttet mamma å gi meg det av en eller annen grunn :/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Skal jeg lage drinker uten å styre masse ender jeg fort med Moscow Mule, Kentucky Mule eller gin tonic. I tillegg til å være gode, er de også lette å lage - henholdsvis vodka/bourbon/gin blandet med ginger beer/ginger beer/tonic, og toppet med lime. Få ingredienser, så det er lett å blande på fest. Nå foretrekker jeg drinker som har en del bitterhet i seg, så forslagene bærer såklart preg av det. Si gjerne hva slags drinker du foretrekker, så går det an å komme med kurante forslag. Et annet godt råd er å si til bartenderen hva du vanligvis pleier å like av drinker, og be han eller hun komme med noen forslag. Da får du peilet deg enda mer inn, og hvis du vet om et par drinker du liker kan du lete etter drinker med enkelte av de samme ingrediensene. Krever imidlertid at du er gammel nok til å komme inn på utesteder som har lov å servere sprit, noe som kanskje er et par år frem i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå