nojac Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. Hvis du ble konfirmert og ikke aktivt har meldt deg ut, er du nok medlem ja. Selv om du ikke drikker vin (nattverd??) med de andre medlemmene. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. Hvis du ble konfirmert og ikke aktivt har meldt deg ut, er du nok medlem ja. Selv om du ikke drikker vin (nattverd??) med de andre medlemmene. Prøv å les det jeg skrev en gang til ... Nattverd?? Som sakt, jeg driter i om jeg er medlem der eller ei. Jeg trur ikke på noen gud, så da er jeg vell en ateist, men det er uansett ikke noe jeg gidder bruke tiden på å fundere over, og heller ikke prøve å leite etter noen sjema for å melde meg ut av kirken. Det er rett og slett ikke noe jeg gidder kaste energi på. Endret 25. januar 2014 av oophus3do Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. En erketypisk ting som har skjedd de aller fleste av oss. Man blir døpt inn i sekta før man er tenkende, og automatisk vil bli konfirmert som en fortsettelse på den horrible veien. kristenDUM har ført dem. Noen våkner heldigvis underveis og protesterer mot den vannvittigheten noen vil at man skal tro på. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. En erketypisk ting som har skjedd de aller fleste av oss. Man blir døpt inn i sekta før man er tenkende, og automatisk vil bli konfirmert som en fortsettelse på den horrible veien. kristenDUM har ført dem. Noen våkner heldigvis underveis og protesterer mot den vannvittigheten noen vil at man skal tro på. Er faktisk litt usikker nå på om jeg er medlem der eller ikke når jeg tenker meg om. Mener fatters meldte oss ut der før vi ble 18. Så det ble vell kun for å glede bestemor som var dypt kristen og som ikke hadde så lenge igjen å leve. Så det å nekte hun den "gleden" ville kun vært teit og tåpelig. Så jævla viktig er det rett og slett ikke om man konfirmerte seg kirkelig eller borgelig. Men det er jo tross alt 15 år siden, så da var det jo mer vanlig at man ble konfirmert kirkelig uansett sett opp imot idag. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. Hvis du ble konfirmert og ikke aktivt har meldt deg ut, er du nok medlem ja. Selv om du ikke drikker vin (nattverd??) med de andre medlemmene. Prøv å les det jeg skrev en gang til ... Nattverd?? Som sakt, jeg driter i om jeg er medlem der eller ei. Jeg trur ikke på noen gud, så da er jeg vell en ateist, men det er uansett ikke noe jeg gidder bruke tiden på å fundere over, og heller ikke prøve å leite etter noen sjema for å melde meg ut av kirken. Det er rett og slett ikke noe jeg gidder kaste energi på. Du sa ikke at du driter i om du er medlem. Du sa at "Jeg er ikke medlem av noen ting", Og det er noe helt annet. Referansen til nattverden var en fleip fordi du brakte inn det med å drikke vin. Og det er visst den eneste gang de drikker vin i den foreningen din. Ut fra måten du skriver på antok jeg at du var svært ung. Nå ser jeg at du er rundt 30. Da er du voksen nok til å stå for dine meninger. I første omgang kan du jo spørre "fatters" om han har meldt deg ut.... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Sludder! Paulus er helt ute av synk med jesusen ved en hel rekke anledninger, og alle kan dokumenteres. Langt i fra han forstod Jesus Kristus meget godt. For ikke å bli drept på stedet, måtte Jesus Kristus pakke inn sitt budskap i en rekke forskjellige metaforer og lignelser, som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Paulus er en analfabet hva jesusen angår. Han har aldri hørt om bergpreika, vise menn, Josef, Maria, Betlehem, fristelser i ørkenen, Herodes barnemord, døperen, jesu dåp, helbredelser, fadervår, Nazaret, Galilea, Kapernaum, Maria Magdalena, Judas, Getsemane eller Golgata! Paulus aner ikke hvilken jesus han vrøvler om! Flavius Josephus nevner ca 18, men INGEN av dem er den evangeliske oppskrytte tullebukken kristninger ligger langflate i lortefaret etter. Jesus eksisterer historisk ikke. Ja ha, hvorfor skrev han da i sitt brev til korinterne "Jeg kunngjør for dere, søsken, det evangelium jeg forkynte dere, det dere også tok imot, det dere også står på. Gjennom det blir dere også frelst, når dere holder fast på ordet slik jeg forkynte det, ellers blir det forgjeves at dere kom til tro. For først og fremst overga jeg til dere det jeg selv har tatt imot, at Kristus døde for våre synder etter skriftene, at han ble begravet, at han sto opp den tredje dagen etter skriftene, og at han viste seg for Kefas og deretter for de tolv. Deretter viste han seg for mer enn fem hundre søsken på én gang. Av dem lever de fleste ennå, men noen er sovnet inn. Deretter viste han seg for Jakob, deretter for alle apostlene. Aller sist viste han seg for meg" Mens historikeren Josefus sier Jakob hadde en bror som het Jesus kalt messias Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. Hvis du ble konfirmert og ikke aktivt har meldt deg ut, er du nok medlem ja. Selv om du ikke drikker vin (nattverd??) med de andre medlemmene. Prøv å les det jeg skrev en gang til ... Nattverd?? Som sakt, jeg driter i om jeg er medlem der eller ei. Jeg trur ikke på noen gud, så da er jeg vell en ateist, men det er uansett ikke noe jeg gidder bruke tiden på å fundere over, og heller ikke prøve å leite etter noen sjema for å melde meg ut av kirken. Det er rett og slett ikke noe jeg gidder kaste energi på. Du sa ikke at du driter i om du er medlem. Du sa at "Jeg er ikke medlem av noen ting", Og det er noe helt annet. Referansen til nattverden var en fleip fordi du brakte inn det med å drikke vin. Og det er visst den eneste gang de drikker vin i den foreningen din. Ut fra måten du skriver på antok jeg at du var svært ung. Nå ser jeg at du er rundt 30. Da er du voksen nok til å stå for dine meninger. I første omgang kan du jo spørre "fatters" om han har meldt deg ut.... Du snakket om medlem av det å være en ateist. Og der mener jeg at man ikke "melder seg på noen klubb (ateist klubb) der man drikker vin og snakker om guder man uansett ikke trur på..." - ettersom det ville vært meningsløst. Om jeg er medlem i kirken eller ei er for meg likegyldig. Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Jeg er ikke medlem av noen ting. Det er ikke slik at jeg har meldt meg på en klubb der vi alle sitter og drikker vin og snakker om de gudene vi ikke trur på. Jeg ble konfirmert som 15 åring uten å tenke på om jeg trudde på gud eller ikke. Jeg ble konfirmert kun pga pengene, samt vennene som også ble det, og familien som forventet det. Notatene som vi skulle ta fra kirken kopierte vi da kun fra de andre som virkelig gikk i kirken og noterte. En erketypisk ting som har skjedd de aller fleste av oss. Man blir døpt inn i sekta før man er tenkende, og automatisk vil bli konfirmert som en fortsettelse på den horrible veien. kristenDUM har ført dem. Noen våkner heldigvis underveis og protesterer mot den vannvittigheten noen vil at man skal tro på. Er faktisk litt usikker nå på om jeg er medlem der eller ikke når jeg tenker meg om. Mener fatters meldte oss ut der før vi ble 18. Så det ble vell kun for å glede bestemor som var dypt kristen og som ikke hadde så lenge igjen å leve. Så det å nekte hun den "gleden" ville kun vært teit og tåpelig. Så jævla viktig er det rett og slett ikke om man konfirmerte seg kirkelig eller borgelig. Men det er jo tross alt 15 år siden, så da var det jo mer vanlig at man ble konfirmert kirkelig uansett sett opp imot idag. Det er slik de forsøker å fange deg. De tauer deg inn som spedbarn og forsegler det ved en dåp bibelen ikke nevner med et eneste ord. Men når de først har fått kloa i deg slipper du ikke unna - uten kamp. Bare spør meg, jeg vet alt om dette. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er slik de forsøker å fange deg. De tauer deg inn som spedbarn og forsegler det ved en dåp bibelen ikke nevner med et eneste ord. Men når de først har fått kloa i deg slipper du ikke unna - uten kamp. Bare spør meg, jeg vet alt om dette. Nesj. For 15 år siden så var det kun normalt at man ble konfirmert gjennom kirken ettersom alle andre uansett gjorde det. Det var ingen som "fanget" meg til å gjøre noe som helst, og jeg ble konfirmert på en ganske laber måte. Et par møter med presten i en gruppe der vi var mer frekke og stilte spørsmål slik at han ble ubekvem ved å sette han fast med spørsmålene enn noe annet. Så for oss "gutta" så ble det mer komikk enn noe som var "religiøst". Vi gjorde det kun pga vi ville være sammen og gjøre rampestreker som vi ofte gjorde, samt pengene som jo kom inn som et resultat av det. Trur jeg kan telle gangene jeg har vært i kirken på begge hendene, og det teller antall begravelser og giftemål og det som er. Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Sludder! Paulus er helt ute av synk med jesusen ved en hel rekke anledninger, og alle kan dokumenteres. Langt i fra han forstod Jesus Kristus meget godt. For ikke å bli drept på stedet, måtte Jesus Kristus pakke inn sitt budskap i en rekke forskjellige metaforer og lignelser, som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Paulus er en analfabet hva jesusen angår. Han har aldri hørt om bergpreika, vise menn, Josef, Maria, Betlehem, fristelser i ørkenen, Herodes barnemord, døperen, jesu dåp, helbredelser, fadervår, Nazaret, Galilea, Kapernaum, Maria Magdalena, Judas, Getsemane eller Golgata! Paulus aner ikke hvilken jesus han vrøvler om! Flavius Josephus nevner ca 18, men INGEN av dem er den evangeliske oppskrytte tullebukken kristninger ligger langflate i lortefaret etter. Jesus eksisterer historisk ikke. Mens historikeren Josefus sier Jakob hadde en bror som het Jesus kalt messias Ha det klart for deg at vi har tekster fra Josephus både før og etter Eusebius, og de er ikke tilforlatelige. Noen har tusket med teksten og vi har minst en syndebukk klar. 1 Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er slik de forsøker å fange deg. De tauer deg inn som spedbarn og forsegler det ved en dåp bibelen ikke nevner med et eneste ord. Men når de først har fått kloa i deg slipper du ikke unna - uten kamp. Bare spør meg, jeg vet alt om dette. Nesj. For 15 år siden så var det kun normalt at man ble konfirmert gjennom kirken ettersom alle andre uansett gjorde det. Det var ingen som "fanget" meg til å gjøre noe som helst, og jeg ble konfirmert på en ganske laber måte. Det er vel her det bærer galt avsted? alle andre gjorde det? hva er det for slags argument? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er slik de forsøker å fange deg. De tauer deg inn som spedbarn og forsegler det ved en dåp bibelen ikke nevner med et eneste ord. Men når de først har fått kloa i deg slipper du ikke unna - uten kamp. Bare spør meg, jeg vet alt om dette. Nesj. For 15 år siden så var det kun normalt at man ble konfirmert gjennom kirken ettersom alle andre uansett gjorde det. Det var ingen som "fanget" meg til å gjøre noe som helst, og jeg ble konfirmert på en ganske laber måte. Det er vel her det bærer galt avsted? alle andre gjorde det? hva er det for slags argument? Det er ikke et argument, det er en forklaring. Akkurat som at mange folk trudde jorda var flat "før i tiden". Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Åpenbaringen er en vits. På retten keiser Vespasian, på vrangen gudinnen Dea Roma, som har ræva solid plantet på en av de syv fjell, (åser) som omkranser Roma. Fem er falt (Augustus, Tiberius, Caligula, Claudius, Nero), én er (Vespasian), den sjette (Titus) vil bare være en kort tid (snaue to år) - og den åttende (Domitian) er selv én av de syv (Nero Redivivus, jfr, Suetonius om Nero) Julius Caesar hadde ikke keisertittel, og ingen av de tre andre pretendenter i år 69 evt, Galba, Otho og Vitellius sikret makten fullstendig og helt. De syv hoder er syv fjell som skjøgen sitter på. Og slik er det med åpenbaringen, Daniel stiller ikke bedre, da den ikke kan spå noe som skjer etter 165fvt. Null niks og intet, kan den fremvise. Nonsens, skjøgen (horen) er det jødiske presteskapet i det første århundre, dyret (med de syv hoder) er deres herodianske konger (jødenes konger) på den tiden, den første var "Herod the Great King of the Jews 37 BCE – 4 BCE" Som motstykke til skjøgen og dyret i Åpenbaringsboken har du "bruden" som er det kristne presteskapet og "Lammet" som er kongen Jesus Kristus. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Har du det så travelt at du ikke kan prioritere å signere et utmeldingsskjema, hvis du er medlem av et trossamfunn du ikke egentlig støtter? Det tar sikkert mindre tid enn det tar å skrive de lange innleggene dine her.... Og det er mye mer fornuhig bruk av tid.. Du skriver "melde meg ut av det ene og det andre,,," Så du er medlem i mange organisasjoner du misliker? For å si det mildt så driter jeg egentlig i om jeg står innmeldt. Så lenge det er andre som har meldt meg inn, betyr det ingenting. Er det et problem for deg at jeg er innmeldt? Om jeg er medlem andre steder? Aner ikke, og gidder heller ikke finne ut av det. Nå handler vel ikke denne tråden om vi er innmeldt eller ikke? Endret 25. januar 2014 av Knut A. Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Åpenbaringen er en vits. På retten keiser Vespasian, på vrangen gudinnen Dea Roma, som har ræva solid plantet på en av de syv fjell, (åser) som omkranser Roma. Fem er falt (Augustus, Tiberius, Caligula, Claudius, Nero), én er (Vespasian), den sjette (Titus) vil bare være en kort tid (snaue to år) - og den åttende (Domitian) er selv én av de syv (Nero Redivivus, jfr, Suetonius om Nero) Julius Caesar hadde ikke keisertittel, og ingen av de tre andre pretendenter i år 69 evt, Galba, Otho og Vitellius sikret makten fullstendig og helt. De syv hoder er syv fjell som skjøgen sitter på. Og slik er det med åpenbaringen, Daniel stiller ikke bedre, da den ikke kan spå noe som skjer etter 165fvt. Null niks og intet, kan den fremvise. Nonsens, skjøgen (horen) er det jødiske presteskapet i det første århundre, dyret (med de syv hoder) er deres herodianske konger (jødenes konger) på den tiden, den første var "Herod the Great King of the Jews 37 BCE – 4 BCE" Som motstykke til skjøgen og dyret i Åpenbaringsboken har du "bruden" som er det kristne presteskapet og "Lammet" som er kongen Jesus Kristus. Du glupen? la meg minne om at i de synoptiske evangelier eter Jesus sjøl påskelammet, det er kun hos Johannes han er det. Så hva blir det til? Hvem har rett?! Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Den norske kirke er en tradisjonell instutisjon hvor folk flere ganger har blitt tvangsinnmeldt. Det er banalt å hevde at man er kristen bare fordi man er medlem.Majoriteten av medlemmene av kirken anser ikke seg selv som kristne. Faktisk er det bare noe slikt som hver femte prest som tror Jesus var guds sønn og utførte mirakler. Og rundt en av hundre norske prester tror på djevelen. Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Sludder! Paulus er helt ute av synk med jesusen ved en hel rekke anledninger, og alle kan dokumenteres. Langt i fra han forstod Jesus Kristus meget godt. For ikke å bli drept på stedet, måtte Jesus Kristus pakke inn sitt budskap i en rekke forskjellige metaforer og lignelser, som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Paulus er en analfabet hva jesusen angår. Han har aldri hørt om bergpreika, vise menn, Josef, Maria, Betlehem, fristelser i ørkenen, Herodes barnemord, døperen, jesu dåp, helbredelser, fadervår, Nazaret, Galilea, Kapernaum, Maria Magdalena, Judas, Getsemane eller Golgata! Paulus aner ikke hvilken jesus han vrøvler om! Flavius Josephus nevner ca 18, men INGEN av dem er den evangeliske oppskrytte tullebukken kristninger ligger langflate i lortefaret etter. Jesus eksisterer historisk ikke. Mens historikeren Josefus sier Jakob hadde en bror som het Jesus kalt messias Tull! Denne kan du glemme med renters renter. Vi har klare eksempler på hva som skjedde med folk som kalte andre enn Vespasian for salvet, og Flavius var fullt klar over det. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Sludder! Paulus er helt ute av synk med jesusen ved en hel rekke anledninger, og alle kan dokumenteres. Langt i fra han forstod Jesus Kristus meget godt. For ikke å bli drept på stedet, måtte Jesus Kristus pakke inn sitt budskap i en rekke forskjellige metaforer og lignelser, som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Paulus er en analfabet hva jesusen angår. Han har aldri hørt om bergpreika, vise menn, Josef, Maria, Betlehem, fristelser i ørkenen, Herodes barnemord, døperen, jesu dåp, helbredelser, fadervår, Nazaret, Galilea, Kapernaum, Maria Magdalena, Judas, Getsemane eller Golgata! Paulus aner ikke hvilken jesus han vrøvler om! Flavius Josephus nevner ca 18, men INGEN av dem er den evangeliske oppskrytte tullebukken kristninger ligger langflate i lortefaret etter. Jesus eksisterer historisk ikke. Kan jo tenkes at Paulus egentlig ikke skrev om Jesus, men om Zevs også. Og at noen har oversatt tekstene hans å byttet Zevs med Jesus i stedet? For jeg har nemmelig funnet ut at Paulus mange ganger siterer Filosofers hymner til Zevs ordrett... 1 Lenke til kommentar
Quetzalcoatl Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Sludder! Paulus er helt ute av synk med jesusen ved en hel rekke anledninger, og alle kan dokumenteres. Langt i fra han forstod Jesus Kristus meget godt. For ikke å bli drept på stedet, måtte Jesus Kristus pakke inn sitt budskap i en rekke forskjellige metaforer og lignelser, som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Paulus er en analfabet hva jesusen angår.Han har aldri hørt om bergpreika, vise menn, Josef, Maria, Betlehem, fristelser i ørkenen, Herodes barnemord, døperen, jesu dåp, helbredelser, fadervår, Nazaret, Galilea, Kapernaum, Maria Magdalena, Judas, Getsemane eller Golgata! Paulus aner ikke hvilken jesus han vrøvler om! Flavius Josephus nevner ca 18, men INGEN av dem er den evangeliske oppskrytte tullebukken kristninger ligger langflate i lortefaret etter. Jesus eksisterer historisk ikke. Kan jo tenkes at Paulus egentlig ikke skrev om Jesus, men om Zevs også.Og at noen har oversatt tekstene hans å byttet Zevs med Jesus i stedet? For jeg har nemmelig funnet ut at Paulus mange ganger siterer Filosofers hymner til Zevs ordrett... Svært søkt vil jeg si. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 I og med de fleste her alikevel er ateister, kunne det kanskje vært mer intresant med en undersøkelse på hva ateister tror om virkeligheten. o.OHvordan da? Hvordan undersøkelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå