AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 tar de urinprøve på sesjon 2? står forskjellige ting overalt på nettet så blir forvirret. Anonymous poster hash: eb4b0...b4c Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg avla ingen urinprøve. Jeg var på sesjon i Oslo for to år siden (i morgen). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Er det bare noen grupper som blir testet, eller ingen? Anonymous poster hash: eb4b0...b4c Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg avla ingen tester når jeg var på sesjon på Madla for 3år siden. Lenke til kommentar
kendo Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Da jeg var på sesjon 2 ble det tatt urinprøver av de som fikk oppmerksomhet av narkohundenei i 2009. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Er det pot du har tatt? Isåfall, HVIS de tar urinprøve (noe som sikkert ikke skjer), så sier du bare at du inntok det i nederland, spania etc. En plass hvor det er lovlig, helst en plass hvor det er lovlig å kjøpe (flere stater i USA). Dette er nemlig ikke ulovlig, fordi norske cannabislover gjelder ikke der. Anonymous poster hash: ccdd0...7ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Da jeg var på sesjon 2 ble det tatt urinprøver av de som fikk oppmerksomhet av narkohundenei i 2009. er det narkohuner på sesjon? er ikke det kun på inntak? Anonymous poster hash: eb4b0...b4c Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) kompis sier det ikke er det Endret 24. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Det er da vel ikke narkohunder der hele tiden, stikker ikke de bare innom en gang i blant da? Anonymous poster hash: ccdd0...7ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Hva skjedde om dere prøvde å klappe hundene? Ble politimannen sint da? Anonymous poster hash: ccdd0...7ef Lenke til kommentar
kendo Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Kanskje eg blander sejsjon 2 og inntak. Var kun på én sesjon og jeg antok at sesjon 2 refererte til inntaket. Men ja, det var i alle fall hunder tilstede da jeg var på inntaket. Flere som ble merket positive av hundene, har ikke nøyaktige tall, men så ut til som at noen var falske positiver siden jeg ble kjent med folk som ble merket av bikkjene. Mener at de måtte gi urinprøver. Tror de kan reagere på medisiner og om du har nylig hatt deg en tur til utlandet (om du har kommet i kontakt med noe som lukter av det bikkjene reagerer på). Også i løpet av førstegangstjeneste ble det tatt urinprøver, som etter første permisjon hjem. Igjen flere positive prøver som ikke var faktisk dop (frø på rundstykker og sånt) Endret 24. januar 2014 av kendo Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Når jeg var på sesjon i går i oslo, så måtte jeg ikke ta urinprøve. De spurte om jeg hadde brukt narkotikaer eller doping, men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå