Ooooj Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg installerte windows 8 for spill skulle kjøre bedre, og jeg likte det litt bedre, men når det var endelig ferdig å installere og jeg fikk på pc-en, var alle spillene borte. Hvis jeg går inn på datamaskin, står det at jeg har 50 gb igjen av lagringsplass, samme som før jeg installerte windows 8. Jeg har sikkert brukt over en uke på å laste ned spill (helt lovlig ), og jeg vil ikke installere alle på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 hvor har du lastet de ned fra? steam? hvis det er steam så bare gå inn i steam mappen og kjør steam.exe, logg inn og spillene er der Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) hvor har du lastet de ned fra? steam? hvis det er steam så bare gå inn i steam mappen og kjør steam.exe, logg inn og spillene er der Det var ironi når jeg sa (helt lovlig ) + Alle programene ble borte og, og jeg hadde noen spill på steam. Endret 24. januar 2014 av mikki5519 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Upgrade eller clean install? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Høres ut som upgrade siden han sier det er lite plass på harddisken. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Upgrade eller clean install? Ugrade Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Høres ut som upgrade siden han sier det er lite plass på harddisken. Det var ca like mye som før, bare et par GB forskjell ikke mye. Hvis alle spillene hadde forsvunnet ville det vært minst over 100 GB ledig plass nå. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Var det oppgradering, burde du ha en mappe som heter Windows.old. Sjekk hvor mange GB den er på. Hos meg var den vel på ca 4,3 GB (tror jeg) etter oppdateringen, og jeg mistet ikke noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Var det oppgradering, burde du ha en mappe som heter Windows.old. Sjekk hvor mange GB den er på. Hos meg var den vel på ca 4,3 GB (tror jeg) etter oppdateringen, og jeg mistet ikke noe i det hele tatt. Tusen Tusen Takk!! Alt var der. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Flott du fant de. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det havnet der hos deg, skjedde ikke med meg da jeg oppgraderte. Men på en annen side har jeg alle spill på en annen disk. Og alle programmene var der de skulle være, tror jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå