firepires Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei,Mitt navn er Sander, og meg og en annen kompis starter opp en MineCraft server. Vårt mål er og satse på 50 spillere daglig på hele tiden. Vi trenger en SPAWN og stab. Alle som er med vil få en ''NPC'' i en ''Hall of fame''. Dere som blir med og bygger får en ''Bygger'' rank. Syntes vi du er god nok ha du en stor sjanse av og bli stab. Serveren vil få en eget kodet plugin der du kan legge vennene dine til og du kan slå på en ''venne'' chat der du KUN snakker med dine venner. Ingen servere har dette enda. Vi får et Forum som er ganske likt Legendariske.net sitt. Det blir satt opp av RockThatClock. Er dette noe for deg? VI trenger deg, kommenter skype navnet ditt så legger jeg deg til. Hilsen Mc-Scandic Lenke til kommentar
simmlings Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 hei dette hørtes interessant ut, jeg kan gjerne hjelpe til på serveren min skype er sharrang96 Lenke til kommentar
eivind22 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Dette høres gøy ut min skype er eivindhn Lenke til kommentar
1967390133 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Jobber for et byggeteam som kan bygge for deg! Skype: Mariuskuldude Endret 31. mars 2014 av 1967390133 Lenke til kommentar
aleeols1 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Hei, Mitt navn er Sander, og meg og en annen kompis starter opp en MineCraft server. Vårt mål er og satse på 50 spillere daglig på hele tiden. Vi trenger en SPAWN og stab. Alle som er med vil få en ''NPC'' i en ''Hall of fame''. Dere som blir med og bygger får en ''Bygger'' rank. Syntes vi du er god nok ha du en stor sjanse av og bli stab. Serveren vil få en eget kodet plugin der du kan legge vennene dine til og du kan slå på en ''venne'' chat der du KUN snakker med dine venner. Ingen servere har dette enda. Vi får et Forum som er ganske likt Legendariske.net sitt. Det blir satt opp av RockThatClock. Er dette noe for deg? VI trenger deg, kommenter skype navnet ditt så legger jeg deg til. Hilsen Mc-Scandic Hei jeg har veldig lyst til og delta og jeg vil helst starte så fort som mulig. skype: aleksander.olsen24 Endret 17. mai 2014 av aleeols1 Lenke til kommentar
Herrdag Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg tar hardt arbeid! Skype: herrdag Lenke til kommentar
johnefp Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg vil gjerne være med i staben og bygge et spawn. Skypenavn:Johnfravea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå