Mydog Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har du tatt av pumpa og sjekket at det er kontakt mellom den og CPU? Lenke til kommentar
ThhNor Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 jiiiipppppiiii.... nå holder den 20-22 grader og jeg hører så vidt vanne blir pumpet rundt så da er det vel bare å bestille en overgang men åssen overgang er det jeg trenger? for det blir vel da å koble den direkte i strømforsyningen? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 jiiiipppppiiii.... nå holder den 20-22 grader og jeg hører så vidt vanne blir pumpet rundt så da er det vel bare å bestille en overgang men åssen overgang er det jeg trenger? for det blir vel da å koble den direkte i strømforsyningen? Nei du skal ikke trenge det men du må gå inn i bios og sjekke at CPU vifte står enabled for det skal være strøm nok i den kontakten. evt så kan du jo kjøre den på 12V. Om du holder til i nærheten av Oslo så har jeg mange slike overganger. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 jiiiipppppiiii.... nå holder den 20-22 grader og jeg hører så vidt vanne blir pumpet rundt så da er det vel bare å bestille en overgang men åssen overgang er det jeg trenger? for det blir vel da å koble den direkte i strømforsyningen? Så bra Lenke til kommentar
ThhNor Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 ok da skal jeg sjekke biosen litt bedre nå som jeg slipper å passe på temperaturen. nei bor ikke i nærheten av oslo (3 timer), men hva heter de? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 http://www.netonnet.no/art/data/kabel-og-kontakt/strom Lenke til kommentar
ThhNor Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå