tho_kva2 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei, Driver nå å irriterer meg over et gammelt nettbasert spill. Husker ikke hva det heter, og klarer ikke finne dette det selv. Det er noe ala Omerta / NordicMafia, bare militært. Man kjøpe våpen osv, alt fra vanlig riflemen til missiler etc etc. Så angriper man selvfølgelig andre, også tror jeg det var missions man kunne gjøre. Føler det heter noe med battle/commander something : p Vet dette ikke er mye å gå på, men håper noen har noen gode forslag da dette ble veldig irriterende.. Mvh, Tho_kva2 Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det første jeg tenker på når du nevner Omerta / NordicMafia som er millitært er Swirve sine spill (Utopia og Earth 2025). Utopia er mer "middelalder" mens Earth 2025 var mer futuristisk som navnet foreslår. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 NukeZone.nu kanskje? Spilte det en god del selv før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå