Kubjelle Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei folkens! Vurderer å kjøpe et stereoanlegg til min far. Han er en stor fan av klassiskmusikk, men hører på det på en dårlig radio. Ville tro at han ville hatt veldig mye glede av å høre klassisk musikk på et middels bra anlegg. Faren min er 82 år, snart 83 år og er teknisk analfabet, så en løsning som er ekstremt enkel å bruke hadde vært gøtt. Har null peiling selv på dette, men en løsning jeg tenker er et stereoanlegg der en usb-stick kan kobles til og så ha tilhørende en usbstick eller en harddisk med masse masse klassisk musikk. Er det noen forslag? Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 hei. jeg kjøpte jvc boomblaster. den er helt fantastisk!. jeg tror kanskje at jeg kunne fått gamlefar på 89 til og muligens bruke en jvc boomblaster. han fikk lært seg til og bruke mobilen doro etter mange måneder med knoting. jvc boomblaster har usb. så når man er lei av radio, da er det bare og trykke på usb knappen så spilles sangene av som er i usb pennen. her er en video av min jvc boomblaster, som jeg kjøpte for og ha i en a ford, siden jvc boomblaster kan brukes på batteri. og sigarett tenner, men den kabelen lages ikke lengre. http://www.youtube.com/watch?v=eudptJeYSb8 Lenke til kommentar
Monkeysmile Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Boomblaster har jo elendig lyd.. hvertfall til alt annet en dunk dunk musikk... Er jo greit å vite ca hvor mye du vil gi da.. 2 Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Boomblaster har jo elendig lyd.. hvertfall til alt annet en dunk dunk musikk... Er jo greit å vite ca hvor mye du vil gi da.. jeg kan vel innrømme at det er en bass maskin. men om man skrur ned bassen max så går det fint. personlig jeg har ingen problemer med min. jeg har bass på middels prosent, og synes lyden er fantastisk. gamlefar på 80 bryr seg ikke om lydkvalitet. Lenke til kommentar
Monkeysmile Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Alt er relativt... Lyden er ikke fantastisk til klassisk.. Eneste dynamikken i musikken er bassen... mulig jeg har litt høye krav til lydgjengivelse.. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 I hvilken prisklasse stiller du deg i? Anbefaler deg å ta en tur innom avforum, der finner du masse bra lesing 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå