Ghost Of Death Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg startet opp min nybygde masking, partisjonerte 80gig disken min til en 20 og en 56, så startet jeg innstallasjonen av XP, nder innstallasjonen fikk jeg en feilmelding og måtte starte om, så når jeg startet den om fikk jeg følgene melding: NTLDR mangler, trykk Ctrl+alt+delete for å starte om. Dette gikk i en evig sirkel Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 http://www.windows.no/win_ntldr.php Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kvittet meg med problemet og fortsatte innstallasjonen av Xp, så fikk jeg opp en blåskjerm som det står IRQL_NOT_LESS_OR_EQAL... JEG FÅR IKKE INNSTALLERT XP, ARGH Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Sjekk alt HW en gang til, kontakter osv. PSU ? sett default sett. i bios. Bytt ramslotter, gjør noe konstruktivt :wink: Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 dette er et tegn på overklokking. det var iallefall grunnen da jeg fikk meldinga Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 IRQL_NOT_LESS_OR_EQAL betyr ofte at du har hardware konflikter, prøv og bytte IRQ på de som deler samme IRQ, evt. flytte PCI kort til andre plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå