Studenten! Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei! Jeg prøver å få tynnere, slankere legger. Jeg har hørt at det å strekke leggmuskulaturen er veldig bra, og ellers bare trene utholdenhet. Å gå i trapper skulle man helst ikke gjøre, for da bygger man musklene i leggene i stedet for å gjøre dem smalere. Men jeg lurer på: Hvilken effekt har sykkeltrening (innendørs) og det å gå i ekstremt bratt oppoverbakke på tredemølle? Jeg føler at det brenner mye i muskulaturen når jeg gjør disse to aktivitetene, og jeg er redd for at det jeg gjør er å bygge opp musklene til å bli mer kraftigere i stedet for å bli slankere. Vet dere hva som er svaret på det? Og en ting til; når jeg sykler; da kommer jeg vel ikke til å få mer muskuløse lår? Jeg skal også ha slankere lår, og vil ikke bygge muskler på dem. Når jeg trener sykkel føler jeg at jeg kommer til å bygge muskler der. Er dette bare noe jeg innbiller meg? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg er selv litt plaget med at jeg har lett for å legge på meg mye masse og at musklene vokser seg større enn det jeg liker. Det er ganske plagsomt å kjøpe bukser når du ikke finner dem som er breide nok rundt låret og smale nok rundt livet. Men det å trene bein vil nok ikke gjøre beina dine noe mindre. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg er selv litt plaget med at jeg har lett for å legge på meg mye masse og at musklene vokser seg større enn det jeg liker. Det er ganske plagsomt å kjøpe bukser når du ikke finner dem som er breide nok rundt låret og smale nok rundt livet. Men det å trene bein vil nok ikke gjøre beina dine noe mindre. Hei, og takk for svar. Så det du sier er altså at uansett hvordan jeg trener, så kommer beina mine til å bli tykkere...? Altså selv om jeg løper på tredemølle også!?!? Shiiiet, hvordan skal jeg få smalere ben da, crap! :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå