AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Kjæresten min har vært heroin misbruker i 15 år. Har da vært streit i ca 1,5 år. Er med i et prosjekt med en ny medisin der all opiater blir helt blokkert i 1 mnd. Men han skiller ut medisinen veldig fort så han skal evt begynne på subitex. Han har hatt en sprekk, jeg fant han og han var helt ute. Han løg om det i flere uker, men innrømmet det til slutt. Vi ble enig da at hvis det skjedde igjen skulle han være ærlig. Nå sov jeg hos han og han var litt små stresset og MÅTTE kaste søppelet. Jeg skjønte jo med engang at her var det now som ikke stemte så da han dro på jobb tok jeg søppelet tilbake og fant 3-5 sprøyter og en slik boks han hadde skjært opp som han hadde brent i. Samt en slik sitron flaske. Hans svar på det var at han er lit sugen på heroin, men at han kun hadde kokt vann og sitron og satt det med sprøyte for en slags placebo effekt.. Kan det stemme?? Er usikker om eg tror han. Habbhadde også kastet 2 boksere (var masse blod på, tror det var bakpå baken) og 1 sokk med litt blod på. Og utpå kvelden var vi der å chilla (helt ny hybel forresten, så stoff ting burde ikke vært der). Jeg fant 2-3 slike biter av de posene heroin ofte ligger i. Men han sa "det ligger og i bakepapir" men det høres helt rart ut. Hvorfor skal de plast bitene ligge i hybelen hans? Betvile hva plast det er, er ikke brødpose, mer som plastfolie. Når jeg konfronterer han med dette og at jeg tror han lyger Å reagerer ikke han med å bli sint, han reagerer med å si han ikkenorker snakke om det, at det ikke er noe mer å snakke om, han har sagt det var kun vann og sitron. Også ser ikke han på meg, blir liksom litt mer sånn likegyldig. For min del må han bare ha en sprekk, men det er lygingen jeg er skeptisk til. Jeg føler bare at han lyger. Denne uken har han og vært litt rsr på meldinger, veldig kort i Svarene. Jeg har nå tatt med meg denne sprøyten hjem da, hadde vært litt kjekt å få testet den.. Er det mulig? Det er blod i den, på tuppen der man trekker det opp, i den delen det millimeter står. Han sier det er for han har sjekket blodsvar. Jeg vet ikke hva blodsvar er. Han sa han hadde satt sprøyten så trukket tilbake for å se om det kom blod, også skutt.. Hva tenker dere? Kan jeg sende den sprøyten noen sted å be de sjekke hva det er? Eller vil det være umulig? Jeg elsker han virkelig mye og jeg går ikke ved en sprekk eller to, men den lygingen som er værst, og han har løget om det en gang før.. Anonymous poster hash: 02fdb...883 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Fare for at du blir lurt, ja. Men sikker på hva som skjer, det kan kun kjæresten din være. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det er vel ganske vanlig at narkomane har et noe omentrentlig forhold til sannheten. Kanskje verdt å sjekke ut ibogaine. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Satt sprøyte med vann og sitron for placeboeffekt? Håper du skjønner hvor dumt dette høres ut.. Når det gjelder blodsvar er vel dette noe man gjør før man setter spøyte for å sjekke at man treffer en åre. Hvis man bommer på en blodåre når man skal sette stoff så gjør det både vondt og kan være farlig. Det er ikke uten grunn at man sier at man får et forhold til heroinen, det blir kona di, det du trøster deg med osv. Etter å ha brukt endel timer på blandt annet freak.no har jeg lest litt av hvert fra diverse missbrukere. Flere som ønsker og slutte og klarer dette, der de forteller om hvordan det går osv, det som stort sett skjer er at de 1 år seinere kommer med ny tråd der de skal prøve å slutte fordi de har tilbakefall. Slik er det med de som har vært avhengi av så tunge stoffer. Skjer det noe vondt i livet hans, han føler seg deppa osv så er det veldig fort gjort å havne tilbake i gamle mønstre. Du bør tenke nøye gjennom om du ønsker å leve sammen med en narkoman som driver med heroin, for sjansen for at han kommer til å holde seg clean livet ut er nesten lik null. 1 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Narkomane bruker sitronsaften til å rense sprøyten, ikke for å få en placeboeffekt. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Naturligvis lyver han. Det eneste narkomane er trofaste mot er narkotikaen. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Han vil alltid prøve seg med en løgn, det er et sug han ikke vil bli kvitt. Suget kan dempes men ikke fjernes. Trist å si det, men uansett følelser du måtte ha for han bør du vurdere hva som er best for deg. Det du har i dag vil ikke endre seg, uansett hvor mye han lover. Er dagens situasjon ok for deg er det jo flott, men er du usikker bør du gjøre noe med dette før det blir familieøkning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Kan jeg sende den sprøyten noen sted å be de sjekke hva det er? Eller vil det være umulig? Jepp, det er en orginisasjon som tester rusmidler for deg for en billig penge, men nå kommer jeg ikke på hva dem heter, skal si i fra om jeg kommer på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå