V. Haugen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Se den utrolige videoen med Game of Thrones-bjørnen her.Dette må kalles en bamseklem Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Vi får håpe for treneren og eventuelle andre mennesker som befinner seg i nærheten at denne "trente" bjørnen aldri vil gå amok en dag. Man kan trene ville dyr så mye man vil, men om de ikke som hunder trenes opp gjennom generasjoner vil de uansett forbli ville og dermed til en viss grad uberegnelige (ikke at hunder ikke kan gå fra sans og samling også, selv om dette er mindre normalt og ofte gjelder kamp/blandingshunder og/eller dårlig trente hunder). Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Vi får håpe for treneren og eventuelle andre mennesker som befinner seg i nærheten at denne "trente" bjørnen aldri vil gå amok en dag. Man kan trene ville dyr så mye man vil, men om de ikke som hunder trenes opp gjennom generasjoner vil de uansett forbli ville og dermed til en viss grad uberegnelige (ikke at hunder ikke kan gå fra sans og samling også, selv om dette er mindre normalt og ofte gjelder kamp/blandingshunder og/eller dårlig trente hunder). Regner med han forstår risikoen. En dag går det galt... Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Men dersom denne bjørnen en dag går amok, og tar livet av treneren sin, tror jeg treneren dør lykkelig av noe han virkelig brenner for. Men Sikkert en grusom måte og dø på 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hver gang jeg ser en grizzley tenker jeg tilbake på han galningen som ble spist i teltet sitt og lyden ble tatt opp :S Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Men dersom denne bjørnen en dag går amok, og tar livet av treneren sin, tror jeg treneren dør lykkelig av noe han virkelig brenner for. Men Sikkert en grusom måte og dø på "Å faen, hvem kunne vite at det var en dårlig ide å smøre seg inn med honning?!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg