fotomann12 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg har en iMac 21,5" (midten av 2011) der jeg kjører en EizoCG223w som hovedskjerm. Fra skjermen er det en DVI-I-kontakt som med et adapter er koblet til en G-Raid Thunderbolt ekstern HD, som igjen har kontakt med iMac-skjermen via en annen kontakt. Problemet er at jeg i det siste stadig får melding om at "Disken ble ikke matet ut på riktig måte. Hvis det er mulig må du alltid mate ut en diske før du kobler den fra eller slår den av". Det som skjer så er at Eizo-skjermen går i svart, så dukker samme melding opp på iMac-skjermen, og så hopper meldingen over på Eizoen. Jeg trykker ok på meldingen, og så er alt som vanlig igjen. Kan det være dårlig kabel? Lenke til kommentar
fotomann12 Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg har nå byttet til en displayportkabel fra Eizo-skjermen til Thunderboltinngangen i GRaid disken. Men jeg får stadig den samme meldingen. Lenke til kommentar
fotomann12 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Nå har jeg koblet bort Eizoskjermen helt fra systemet, men det dukker fortsatt opp feilmelding om at bildedisken ikke ble matet ut på riktig måte etc. Når jeg trykker "OK" er alt som før, og den eksterne disken er i finder og alt er tilgjengelig bla på Lightroom. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hvorfor ikke kjøre disksjekk på den eksterne disken og finne ut om det er grunnlag for feilmeldingen? Lenke til kommentar
fotomann12 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor ikke kjøre disksjekk på den eksterne disken og finne ut om det er grunnlag for feilmeldingen? Hei, det er gjort, ingen feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå