Gå til innhold

Bilde dagbok: Post et bilde og fortell hvorfor

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte kanskje jeg kunne driste meg til å starte en liten felles "bilde dagbok" hvor alle som eier et kamera av et eller annet slag (også mobilkamera) har muligheten til å poste et bilde og fortelle hvorfor nettopp dette bildet ble postet.

Et eksempel:

jeg tar opp båten for vinteren og tar et bilde av opptaket. vel hjemme poster jeg bildet her i tråden og forteller at jeg har tatt opp båten samt en litt dypere forklaring om hva som har skjedd denne dagen.

Eksempel 2:

Du er uheldig og kjører borti en annen bil. Du tar et mobilshot av skadene for dokumentasjonen sin skyld og når du kommer hjem så kommer du på at det er laget en "bilde dagbok" her på forumet hvor du kan poste bildet og fortelle litt rundt ulykken.

Eksempel 3:

Du kjeder deg litt og tar et bilde av gardinene i stua, for så og poste det her i tråden og fortelle at du tok bildet i kjedsomhet, mens du forteller litt om hvorfor du kjeder deg etc.

Her er noen enkle regler:

1. KUN 1stk. post med maks 1stk. bilde pr. dag.

2. Bilde må være tatt den dagen som beskriver hendelsen.

Ikke noe høytidelig, og det er IKKE meningen at bildene skal være "flotte" og "fine". Dette er ingen bildekritikk, men en "foto dagbok" for alle som vil dele litt av hva dem driver med. Nesten litt som facebook...

Så kom igjen folkens! frem med apparatet/mobilen og dokumenter din hverdag! :)

Endret av Bjerknez
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da får jeg starte da :)

post-30214-0-09025600-1390617988_thumb.jpg

Jeg har de siste tre ukene (snart tre uker) vert på en meget stram diett som et fåtall av oss klarer og gjennomføre, så jeg er litt stolt av det. Jeg har gått ned 8.2kg. på 2 uker og 5 dager(!)

Jeg har 12kg. igjen til jeg har nådd målet på 20kg. og det skal være unnagjort innen februar hvis alt går etter planen.

612kcal er alt jeg får i meg hver dag og kosten består kun av flytende føde. Det eneste jeg unner meg utenom dette er 2stk. kopper med kaffe pr.dag. Ikke engang et eple er lov.

Det er vanskeligst de første dagene, men nå går det helt greit. Er litt svimmel i ny og ne, men ellers helt OK form.

PS! Jeg sluttet også å røyke for snart 6mnd. siden og har aldri tatt i en sigarett etterpå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...