Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er din bestevenn?

Anbefalte innlegg

Heihei.

Rundt meg ser jeg mange som har gode venner som alltid stiller opp for hverandre og som rett og slett finner på mye morro sammen. Har alltid ønsket meg en slik venn men føler jeg alltid blir venner med folk som alltid synes det er enklest å sette seg selv først.

Vil høre litt erfaringer om hvordan deres bestevenn er :)

Anonymous poster hash: c247f...7eb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min bestevenninne er ei jente som er like gammel som meg. Vi ligner veldig på hverandre ift personlighet og klesstil. Vi er begge to veldig rett frem, eier ikke filter, slår hverandre ofte, tar dårlige vitser på den andres bekostning, vi spiser opp hverandres mat og rett og slett utfyller hverandre på en sær måte. Vi har også en greie med at vi avslutter hverandres setninger. Det freaker folk skikkelig ut. Vi ligner littegranne i utseende også, men ikke veldig.

Bestekompisen min er litt lik meg. Han er også i samme aldersgruppe. Han er den jeg gjør dumme ting med og barnslige forsåvidt.Vi har vært gode venner lenge, og etterhvert har det blitt meg og han hele tiden. Vi driver også med samme sport på fritiden, men den har jeg en pause fra. Vi er begge to ganske frekke og vi kjenner hverandre veldig godt sånn på personlighet og hva som funker eller ikke. Vi ligner vel egentlig mer enn det vi liker å innrømme. Og han veit akkurat hva som irriterer meg!

Jeg har vel hatt andre bestevenner, men de har jeg glidd fra eller har veldig lite kontakt med akkurat nå.

Lenke til kommentar

Hun er et par år eldre enn meg, men spiller ikke akkurat noen rolle.

Hun er som en sjelevenn og søster for meg. Vi deler alt. Hun kjenner meg ut og inn. Vi ler mye sammen, men kan også krangle en sjelden gang uten å være redd for å miste hverandre. Vi skriver sammen og er omtrent alltid på bølgelengde. Vi har samme smak i hunks på film og er begge nerdejenter som også liker romantiske filmer. Vi er veldig like i smaken og vi fikk døtre med en ukes mellomrom. Jeg kan alltid gå til henne om det er noe og omvendt. Vi har vært der for hverandre i godt stunder og vonde. Familien hennes har mer eller mindre adoptert meg. Vi kan være i lag over langt id uten å gå hverandre på nervene. Hun er rett og slett min favorittpersob i hele verden, bortsett fra kjæreste og barna da. :)

Lenke til kommentar

Man skal treffe veldig mange mennesker før man finner venner og det er enda lengre mellom de menneskene som blir gode venner. Akkurat nå har jeg to av dem.

Den første traff jeg da jeg gikk i 7. klasse og han gikk i 6. klasse. Vi er blitt ganske forskjellige. Jeg studerer økonomi og han er (nesten) blitt elektriker. Mens jeg liker å trene på fritida, foretrekker han å spille. Men vi har veldig like verdier og klarer å ha det artig sammen.

Den andre gikk i klassen min på videregående. Vi har det veldig artig sammen. Vi har valgt samme utdannelse, jobber sammen og har de samme ambisjonene. Han er mye flinkere med kvinnfolk enn meg og er en vassekte "player" som har andre holdninger til samliv enn meg.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

jeg rydda opp i mine venner for et par år siden da jeg hadde mange jeg ville gjøre alt for men som aldri gjenga noe..

så jeg begynte å bruke tid på de som ga meg noe. å dette resulterte i to BESTE venner og flere gode venner :)

min beste kompis er egen og håven.. og sikkert en drittsekk i mange sine øyne da han har den holdningen.. men han elsker meg over alt å ville gitt livet sitt for meg!

min besteveninne er psykisk syk, å det er jeg og. vi utfyller hverandre på alle måter.. eksempel - hun er undervektig å jeg overvektig - jeg sliter med depresjon og hun med angst - jeg er høy å hun er lav.. elsker henne :)

det var litt om mine :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt flere bestevenninner opp igjennom årene som det er blitt lite kontakt med etter at jeg flyttet fra hjembyen. [Wall of text. Les den som gidder.]

Hun ene har jeg vært bestevenn med siden barndommen og er fortsatt den dag i dag. Hun er utrolig hjelpsom og forståelsesfull. Vi er oppvokst med samme kultur og strenge foreldre så hun har alltid forstått hva jeg har gått igjennom. Jeg flyktet alltid til henne og hun lot meg bo hos henne i flere dager/uker hver gang jeg trengte å komme meg vekk fra hjemmet, og var alltid klar for å stille opp for meg. Hun ble(er) som en søster.

De to andre fikk jeg på ungdomsskolen. Ler sammen 24/7, finner på alt mulig rart sammen og bare trives 100% i hverandres selskap. Har det ekstremt ekstremt koselig sammen. Vi prater ikke så mye om problemer, men er mer det at vi får en dopamin-boost hver gang vi henger. Lik humor, ler av alt og absolutt ingenting.

To til som jeg fikk på vgs, som også ble mine aller aller beste venninner i løpet av vgs. De hjalp meg mye gjennom den seksuelle fasen min(utdyper ikke det mer), vi var svært åpne om seksualiteten vår og delte alt. Hang sammen hele tiden, køddet som faen, alt var bare KNALL. Hun ene, haha, glemmer aldri. Vi var veldig fjortisser/narsisisster. Kom ALLTID sent sammen til timene, holdt hverandre i hendene mens vi gikk rundt på skolen/byen, ingen klem - men kyss. Både når vi traff hverandre og skulle si hade. Vi var veldig jålete, men vi elsket det, og ga langt faen i hva andre tenkte. Tror aldri jeg har hatt det så gøy i hele mitt liv. Vgs ble helt awesome takket være dem. Dessverre det mest kortvarige bestevennsskapet, men også det beste jeg noensinne har hatt. Gode minner, gode minner. Smiler bare ved tanken.

---------------------------------------------------------

Nå som jeg har flyttet har jeg bare en stor god gjeng fra HVU som er blitt som en familie for meg; brødre og søstre. Et par av jentene som er ganske nære. Det holder :)

Og selvfølgelig kjæresten, som jeg er nyforelsket i og betyr alt for meg akkurat nå.

og en bestekompis gjennom over ett år. Vi deler alt og er som søsken for hverandre :-)

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Vi er like gamle, hun er alltid positiv. Finner på mye rart. Sier også mye rart! Er en person som blir likt av veldig mange. kan virke litt blond noen ganger, selvom hun er ganske smart sånn egentlig. God i omtrent alt hun prøver på (noe som jeg misunner sterkt) klarer fort å få andre i godt humør, selvom hun også kan være seriøs og forståelsesfull. Hun er også sjelden leg seg eller sur, bare sett henne gråte en gang gjennom 9 år med vennskap.

Vi har så mange fine minner sammen, venter på flere ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heihei.

Rundt meg ser jeg mange som har gode venner som alltid stiller opp for hverandre og som rett og slett finner på mye morro sammen. Har alltid ønsket meg en slik venn men føler jeg alltid blir venner med folk som alltid synes det er enklest å sette seg selv først.

Heihei.

Min bestevenn har mange likhetstrekk som meg, vi har det alltid hyggelig, og hver gang vi møtes er det som å møte en i familien , han er som en bror for meg. Uansett hva jeg snakker med han om er det enkelt å kommunisere med han, og han forstår meg veldig godt og verdsetter meg veldig. Vi er ofte veldig barnslige , det er sånn at hvis jeg ligger i sofaen, kommer han bare å hopper på meg eller ligger oppå meg, ( non-gay) greie, folk som tenker gay - har faen problemer. Det er bare slik at han er som en kjæreste som du ikke knuller hahahah. Med han kan jeg alltid slappe av og være meg selv, og det er utrolig digg å ha en sånn bestevenn.

Lenke til kommentar

Hadde masse venner da jeg bodde på vestlandet som virkelig støttet meg opp når det kom til absolutt alt. Men nå har jeg flyttet til østfold og har kind of ingen venner her mtp at jeg bare jobber som lærling og ikke har gått på skole eller noen ting :(

Så nå går dagene bare til trening og jobb :)

Men min bestekompiss der jeg bodde før, støttet virkelig opp, og så om jeg hadde det vondt selv om jeg prøvde å skjule det. Kan ikke beskrives egentlig, var med han veldig masse å vi kunne krangle osv osv men det gikk fort over for vi var virkelig som brødre.

Miss it :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...