Muggkaare Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er bare å gå på rampage uten å bli drept selv det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har ikke død selv og flere nye har dukket opp for det om? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Her har du en mer fascinerende (og morsom) måte å gjøre det på: http://kotaku.com/shadow-of-mordor-player-clears-out-saurons-high-command-1641867035 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ta kontroll over noen andre og få de til å drepe ham. Det er vell noe late game greier det? Har kun gjort 7 story missions atm, men herregud jeg skal nå klare det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Synes det var et morsomt møte ;p Jeg hadde ikke trodd at spydene ville stå i fyren jeg dro med meg, og ikke at han ville si det han sa. Endret 5. oktober 2014 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Haha som det var tatt ut av en film kuleste møte jeg hadde var når jeg skulle ta ut bare en kaptein, men det viste seg at det ikke skulle være så lett, det kom etterhvert 3 andre kapteiner, og jeg tror jeg holdt påi 25 minutter før de og alle deres minions var drept Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Rett og slett et fantastisk spill, nå har jeg gjort alt av side-missions, plukket opp alt av dilldall osv.. Så nå må jeg vel nesten begynne på main-missions... Det at jeg har klart å kastet bort så latterlig mange timer selv uten å ha begynt på historien er jo spinnvilt! Har dog merket en ting, nå som jeg har blitt såpass mye sterkere men ikke har spilt noen main-missions og bare går rundt å slakter kapteiner så møter jeg jo fort veggen? For nå har kapteiner power level 3-6 og de drepes jo da lett som ingenting, og jeg får jo heller ikke noen fornuftige runes av å drepe dem. Er det sånn at jeg rett og slett burde la meg myrde for å få de opp i power level for å slakte de etterpå?? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 46% og laster ned Blir dritgira av å se dere skrive i tråden her 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Enjoy sier jeg bare Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Ingen som reagerer på at man bare gjør det samme om og om igjen? edit: Altså jeg synes det er gøy nok, men det blir for simpelt til å være fantastisk imo. Endret 5. oktober 2014 av barezell Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jo, helt enig der. Spillet skuffet stort for min del. Gameplayet er jo bra nok, men det er bare en rip-off av Assassin's Creed og Batman. Mange snakker om grafikken, men det er bare brunt og grått for det meste. Fiendene er bare orker, orker, orker og flere orker. Litt kjedelig i lengden. Selv om man har drept 40+ kapteiner vises det ikke noe sted, da de bare skiftes ut med nye når man dør. Så kort sagt et meget bra spill som ble ødelagt av ensformig grafikk og gameplay. Kjipt, men det var moro de timene det varte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kommer an på hvordan du gjør det Synes det er gøy jeg. Selv om jeg nå har kun gjort "challenges" i hele dag. Plutselig dukker det opp kapteiner som jeg ikke forventet å se, noen monstre metter sulten og han kapteinen jeg gjorde til "min egen" er plutselig på toppen av haugen etter jeg ryddet vei for han. Uten at noen andre enn jeg har fått det til å skje. Historien kunne vært tusen ganger bedre da. Men det er jo tross alt bare en unnskyldning til å banke folk. Tror likevel det hadde vært mye mer interresant å vært en slemming som manipulerte systemet for selv å bli den største slemmingen og Saurons høyre hånd. Good guy behing enemy lines er liksom lit oppbrukt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ingen som reagerer på at man bare gjør det samme om og om igjen? edit: Altså jeg synes det er gøy nok, men det blir for simpelt til å være fantastisk imo. Dette gjelder jo de fleste spill. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Haha som det var tatt ut av en film kuleste møte jeg hadde var når jeg skulle ta ut bare en kaptein, men det viste seg at det ikke skulle være så lett, det kom etterhvert 3 andre kapteiner, og jeg tror jeg holdt påi 25 minutter før de og alle deres minions var drept Jeg lo godt etter jeg hadde tatt han fyren Glad jeg fikk tatt det opp. Rett og slett et fantastisk spill, nå har jeg gjort alt av side-missions, plukket opp alt av dilldall osv.. Så nå må jeg vel nesten begynne på main-missions... Det at jeg har klart å kastet bort så latterlig mange timer selv uten å ha begynt på historien er jo spinnvilt! Har dog merket en ting, nå som jeg har blitt såpass mye sterkere men ikke har spilt noen main-missions og bare går rundt å slakter kapteiner så møter jeg jo fort veggen? For nå har kapteiner power level 3-6 og de drepes jo da lett som ingenting, og jeg får jo heller ikke noen fornuftige runes av å drepe dem. Er det sånn at jeg rett og slett burde la meg myrde for å få de opp i power level for å slakte de etterpå?? Jeg har unlocket alt i skill treet, og føler at jeg kan klare de fleste situasjonene uten å dø. Føler meg skikkelig OP når jeg går inn i en kamp. Oppdraget for å komme til en ny zone var relativt enkelt. Han var ikke vanskelig å ta i det hele tatt. Noe jeg kunne ønskt var at buen var på en annen knapp. Det skjer litt for ofte at jeg tar fram buen når jeg skal ta en execution eller counte (eller hva det heter). Endret 5. oktober 2014 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Måtte visst unlocke power missions, da fikk man slaktet samtlige kapteiner med unntak av de to som er låst til main-mission temmelig fort! Artig hvordan man har fått unlocket nesten alt man kan av ditten og datten selv etter å ha kun gjort 3 main missions, ulempen er jo at main-mission blir temmelig walk in the park. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kommer an på hvordan du gjør det Morsom du skulle si akkurat det der. Var på et mission der jeg skulle drepe noen ork-rekrutter, så tenkte å brukte stealth. Hele kampen foregikk på samme måte: 1. Skyt en fyr i hodet. 2. Klatre opp på veggen og ned på broen på den andre siden. 3. Vent til folkene under sjekker liket, og hopp med med et stealth-kill. 4. Løp ut porten, klatre opp veggen og hopp ned på broen igjen. 5. Gjenta steg 3 og 4. Idiotene klarer ikke å forstå hvor jeg er. Det er ille nok i seg selv, men da jeg hadde fem stk igjen tok jeg den vanlige stealth-kill fra luften, og bestemte meg for å ta de fire siste i vanlig kamp. Ti sekunder etter var det over tyve orker der, og flere strømmet til. WTF? Det var bare fire igjen, og jeg var i kamp med alle fire. Ingen av dem kunne ha utløst en alarm. Ingen har hørt at jeg systematisk drepte de rekruttene heller, så det var jo litt rart de skulle komme løpende akkurat nå. "Kommer ann på hvoran jeg gjør det"? Tror vi sier det kommer ann på hva spillet vil vi skal gjøre. Men nok om det. Har avinstallert nå, og kommer ikke til å kaste bort mer tid her. Det har veldig mange bra sider, men de negative er dessverre alt for mange og for store. Skuffet, men burde være vant med det etter alle andre skuffelsene de siste årene. Det verste er at jeg ikke er sikker på om jeg gidder Alien Isolation etter dette. Er blitt skuffet en gang for mye... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du har hverken unlocket nye skills og kommet dit hvor gameplayet åpner seg opp på en helt annen måte, og heller ikke til det andre området. Det er veldig åpenlyst etter hva du har skrevet i tråden. Finner det fascinerende at du er så negativ til dette, men Aliens: Colonial Marines, Duke Nukem Forever og lignende forsvarte du med nebb og klør i de respektive trådene her på forumet. Men hver sin smak, det er jo ikke slik at dette er et spill alle burde like. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Virker som dette ikke er spillet for deg, Schreiber.. Så enkelt og greit kan det faktisk være, for jeg har brukte latterlig mange timer i helga bare på å slakte orker / uruker i hue og ræva helt uten å gjøre hovedoppdrag og har storkost meg i samtlige timer. Dette er uten tvil det mest underholdende spillet jeg har spilt siden FarCry 3 og jeg elsker hvert eneste sekund! Men er sant som du sier, at når du går i "vanlig kamp" så strømmer det til men i overkant mange orker / uruker fra tilsynelatende tomme lufta. Jeg har sjeldent et problem selv med 20-30 orker / uruker, men det tar så abnormt langt tid og det gjør det også mye mer tidkrevende å ta ned kapteiner da jeg ikke kan få fokusert de ned da jeg må blokke andre, får ikke fullført flurry attack osv.. osv.. Ganske irriterende når kapteiner forsøker å stikke av også om du er midt i en klynge for da kan det faktisk bli vanskelig å komme seg etter. Jeg kan heller ikke forstå hvor alle disse kommer ifra til tider, sånn som deg så kan jeg sloss mot noen helt uten tegn til noen "alarm" i nærheten og bare en 5-8 orker / uruker innenfor synsrekkevidde men likevel så var det plutselig 15-20 stykker deg likevel.. Har også merket at så fort du begynner å sloss mot en kaptein så har det en lei tendens til å dukke opp en, to, om ikke tre, fire kapteiner til samtidig? I starten var dette skikkelig frustrerende da det var vanskelig nok å få ned en, nå er jeg såpass sterk at jeg maltrakterer 4-5 kapteiner på engang uten problemer så nå er det jo bare artig når det blir en haug av de, men jeg finner det litt merkelig at med såpass relativt få kapteiner spredd rundt på kartet, hvordan har det seg at du plutselig er i duell med såpass mange på en og samme tid? Syntes personlig også det er litt merkelig at det skal såpass mye til for at orker / uruker flykter i nærkamp, skulle tro etter å ha slaktet 15 stykker, hvorav 10 har blitt hogget hue av (execution) at de 5-10 som var igjen kanskje begynte å bli noe skeptiske? Hadde jeg startet med å ta brutalize på en av orker / urukene før jeg gikk i nærkamp så hadde jo samtlige løpt som noen små unger. Personlig så syntes jeg også det er litt vel enkelt å bare stikke av fra vanskelig situasjoner og kamper, blir det litt flere orker / uruker enn det jeg gidder å bry meg om så dreper jeg den aktuelle kapteinen også stikker jeg bare av. Møter jeg kapteiner som er i overkant tøffe så tar det meg to sekunder å stikke av og komme meg i sikkerhet. Etter jeg har innsett hvor enkelt det er å stikke av så har jeg aldri dødd en eneste gang nettopp fordi det så latterlig lett å komme seg unna selv om du måtte ha 5 kapteiner, og 30 orker / uruker på nakken og er midt i et stronghold. Det er faktisk stortsett aldri verre enn å skjule seg i nærmeste busk selv om du sloss mot bare er fem meter unna, eventuelt bare klatre opp på baksiden av en vegg og vips så brydde ingen seg om deg lenger, du får automatisk halvparten av livet ditt tilbake osv.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er ikke noe poeng å fortelle en som ikke likte spillet hva man selv synes er artig. Folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ingen som reagerer på at man bare gjør det samme om og om igjen? edit: Altså jeg synes det er gøy nok, men det blir for simpelt til å være fantastisk imo. Dette gjelder jo de fleste spill. Joda til en viss grad så gjør det jo det, men mange spill gjør en bedre jobb med lure deg til å tro det er variasjon Spesielt story missions bør være annerledes enn side missions de må ha litt mer punch. Ikke bare være akkurat samme som et side mission med en cut scene først. Og alle de forskjellige side missions eller små events med kapteinene man kan ta. Alle går jo i å for seg ut på det samme. ta knekken på kapteinen. gjort på 2 min, så løp til neste. Er jo ikke vits å ha forskjellige navn på de:p Hadde heller satt pris på mindre side missions men litt lengere og med mer substans. Synes alt for mange spill går i den Assassins Creed "fella" hvor du gjennom hele spillet følger samme oppskrift. Gå til toppen av tårnet. "lås opp" ting i området rundt, gjør de tingene. Ta story mission. Så neste sted og gjør det samme igjen. Når spillet ikke fornyer seg etter hvert som du kommer lengere og blir sterkere så blir det imo kjedelig. Men som jeg sa, det er underholdene nok siden combaten er lånt fra Batman og jeg har sansen for litt open world sneak gameplay. Jeg bare irriterer meg over lovprisningen spillet får når det ikke gjør noe annet nytt enn at fiendene husker deg. Noe som i seg selv er awesome, men veldig skuffa at ei dialog linje når du møter de. hadde håpet de hadde gjort litt mer ut av det. Vi klager over at spill blir så lette og så ræva, men samtidig står vi med arma ut og tar med glede imot resirkulert gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå