NrNine Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Har faktisk koblet pc`n til hjemmekino og 55 tommeren, så de eneste grunnene til at jeg i det hele tatt har ps3 og ps4 er for eksklusiver, og noen (få ) spill er litt mer praktisk på konsoll. Angående Shadow of Mordor; jeg blir sjeldent "hypet" på noe som helst egentlig, men merker jeg gleder meg mer enn vanlig til å få slått kloa i dette spillet. Hjelper vel på at jeg er rimelig stor fan av tolkien-universet, og at kritikerne virker nesten utelukkende positive. Endret 28. september 2014 av NrNine Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva tenker folk om pc vs konsoll her? Sitter på gjerdet og vurderer om jeg skal kjøpe til PC eller PS4 \ XONE. Hvordan er onlinemulighetene in-game? Er det pent flettet inn i spillet med samme character du har etc eller er multiplayer en separat del? Jeg har bestilt det til Ps4. Har en PC som kan kjøre det fint, men foretrekker slike spill på konsoll. Spillet har ingen multiplayer, bare singeplayer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Da er man klar for litt moro i kveld! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har ikke vært hypet på dette spillet i det hele tatt, men dæven, nå gleder jeg meg skikkelig! RamGuy, søren altså, hvor fikk du tak i det så kjapt?? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det kalles yrkeshemmeligheter Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Vet noen når vi kan begynne å spille med forhåndskjøp fra steam? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Det kalles yrkeshemmeligheter Noen er ekstra heldige av og til! Jaja, er heldigvis ikke lenge før spillet ligger i postkassa, forhåpentligvis er Gamezone litt tidlig ute som altid Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Trodde Ramguy jobbet/har jobbet på elkjøp, kan vel være derfor han har fått det tidligere, selvom det ikke er helt lov Jeg har kjøpt det på US Psn, åpner opp i morgen tidlig, gleder meg Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Si hvor du har fått tak i det da! Ork å vente Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Bare kjøp det på US psn store? og spill på eu brukeren? Sitter å spiller det nå, og detta overraska stort, det er gjennomført og herlig å spille. Det hierarki systemet er kult, og man blir aldri kvitt alle tror jeg, fordi det vil alltid komme nye inn og ta over plassen dems Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Og der fikk jeg sendingsbekreftelse fra Gamezone, herlig, da har jeg det i morgen Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Noen som har fått prøvd det enda? Hvordan er det? Er på ferie nå, så får ikke prøvd det enda Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Mekka fra X1 us store. Prøvde litt i dag. Bra stemmer og sånt, men virker litt for simpelt imo. Pussig det har fått så mye skryt. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Synes spillet ser dårlig ut, dårlig grafikk og jeg HATER sånn EXP tull for å drepe fiender. Regner med spillet er proppet med monotone sidequest ala Farcry 3... Gledet meg først da det virket kult men ja.... Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Hvor får man egentlig spillet billigst? Den billigste jeg har funnet er 50 dollar på G2A Tenker da ikke på sider som CJS keys etc, hvor det er et sjanse spill om du faktisk får koden. EDIT: tenker ofc til PC Endret 30. september 2014 av igxx Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 G2play og kinguin har hatt det til rundt 34£. Dog hadde de ingen inne i stad. Men ser de har game + DLC til 39 Euro og Premium edition til 49 Euro nå. De er tydeligvis i oppdateringsfasen, hadde ingenting i stad. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Kjøpte det nettop fra Nuuvem.com.br for den nette sum av 188 kr (som enrarkar nevnte) etter å ha sett TotalBiscuit sin WTF Is... Spillet dukket nettop opp på radaren min, men ser ut som en ideell kombinasjon av Batman Arkham, Assassin's Creed og Dishonored. En ting verdt å merke seg er at Nuuvem ikke gir deg mulighet til å pre-loade spillet og at det ikke blir tilgjengelig før kl 20:00 ikveld. Endret 30. september 2014 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Kjøpte det nettop fra Nuuvem.com.br for den nette sum av 188 kr (som enrarkar nevnte) etter å ha sett TotalBiscuit sin WTF Is... Spillet dukket nettop opp på radaren min, men ser ut som en ideell kombinasjon av Batman Arkham, Assassin's Creed og Dishonored. En ting verdt å merke seg er at Nuuvem ikke gir deg mulighet til å pre-loade spillet og at det ikke blir tilgjengelig før kl 20:00 ikveld. Jeg kjøpte det fra Nuuvem for noen dager siden og fikk koden tidligere i dag. Laster det ned på Steam nå Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Veldig kult spill, drømmen ville vel vært å spilt som hele the fellowship i coop med samme gameplay som dette. Uten tvil det beste LOTR spillet dette så tipper det blir mye snasent framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå