xTheImp Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ble akkurat ferdig med spillet. Sykt bra! Historien synes jeg var veldig spennende, bortsett fra slutten som var litt skuffende. Fikk gjort alt av sidequest bortsett fra 2 hunter missions. Håper de lager en oppfølger, ny historie, nye folk osv..hadde blitt bra! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Slutten var elendig ja. Ikke at jeg skal røpe så mye men et par tastetrykk så var han nede.. Ikke noe direkte slåssing som var skuffende. Sleit faktisk mer i starten av spillet enn slutten.. Å det burde vel vært omvendt. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg synes historien var helt kurant! Likte spesielt at "kompisen" til ringsmeden var såpass mye med. Kampen mot Hammeren var bra. Kampen mot tårnet var skuffende. Kampen mot Svarte Hånden var en vits. Historien rundt det var grei, men selve kampene var for lett. Et bedre alternativ ville vært å gi oss muligheten til å slåss mot OP-versjoner av de på vanlig måte, med en masse hardcore Uruker som backup. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Slutten av campaign var en stor vits. Det hadde kanskje vært litt vanskelig om man kun gjorde story quest og ingenting annet. Men jeg følte meg så OP når jeg stod face2face med fyren. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Andre som har mistet saven sin?! Har lest andre plasser at det er et problem. Ser ut som den er tapt for alltid... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Andre som sliter med at når du angriper en leder så kommer det så og si alltid en eller to Nye ledere inn I fighten? Begynner og bli irriterende. Ellers veldig fornøyd med spillet så langt. Edit: Og hvilke av de 3 "super weapon" tingene liker dere beste. Sparer til en men usikker på hvilken jeg skal ta. Endret 1. desember 2014 av GnilreG Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Fy for et møkka spill, kanskje hadde jeg hatt et bedre inntrykk av det om jeg ikke måtte nedjustere alle settingene for å i det hele tatt spille uten at det lagget som et h*****. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Da er det et problem med din maskin. De aller aller fleste har null problem med å kjøre dette spillet. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Som Lakus sier, Shadow of Mordor er et av de mer optimaliserte spillene i år, får lett 90fps på high/ultra med GTX970 Kanskje prøv å oppdater drivere eller noe lignende? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Kjører konstant med 100+ med alt på maks selv. Uheldig med sammensetning av maskinvare? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Kjører også alt på max på 2560x1440 brillefint, kan dog ikke kjøre oversampling. Game of the Year spør du meg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg får ikke stabilt 90 fps på ultra med 2 980 GTX , så tror det er litt fantasitall som blir kastet rundt her. Jeg kjører dog i 1440P , men fortsatt. Spillet er på ingen måte dårlig optimalisert av den grunn, eneste jeg har å utsette på er mengden VRAM som trengst for å kjøre ultra teksturenne, som her trekker nesten 4 gb, i forhold til hva det krever synst jeg ikke den visuelle gevinsten er helt stor nok. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 nettopp skaffet meg dette. Følte jeg måtte oppgradere bredbåndet (fra 10 til 50) for å få det ned, tok jo evigheter ellers Tror dette blir perfekt å teste på nye laptopen min, med 980m skjermkort spillet ser jo kjempemorsomt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå