RamGuy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du må jo laste ned HD Teksturer separat som DLC på Steam, har du ikke gjort dette så har du i realiteten ikke noe "Ultra" på teksturer, uten dette tillegget installert så er den ingen forskjell på High og Ultra. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg må si meg fornøyd! Jeg ble positivt overasket! Slik noen skrev her i tråden, fryktet jeg det var ensformig og kort. Men tvert imot! Vet ikke hvor mange timer jeg har nå på både story og free-roam, men digger det! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Du må jo laste ned HD Teksturer separat som DLC på Steam, har du ikke gjort dette så har du i realiteten ikke noe "Ultra" på teksturer, uten dette tillegget installert så er den ingen forskjell på High og Ultra. Ja? Er ikke helt idiot. De 6 gigene er vel ren helgardering vil jeg tro. Endret 7. oktober 2014 av hugRmunR Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du må jo laste ned HD Teksturer separat som DLC på Steam, har du ikke gjort dette så har du i realiteten ikke noe "Ultra" på teksturer, uten dette tillegget installert så er den ingen forskjell på High og Ultra. Vi er klar over det. Jeg forstod det slik at hugRmunR hadde gjort akkurat dette, og kjørte spillet med disse teksturene med et 4 GB kort over 60 FPS. Ergo, dumt å si at de krever 6 GB. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Noe jeg leste en eller annen plass, mener på det var på steam forumet (jepp det er kilden min så ikke ta det for god fisk) var at dersom en kjørte spillet på ultra textures med et skjermkort med mindre enn 6 gb VRAM ble teksturene skrevet over til system rammen , som vil føre med seg ganske greie delays stuttering og slikt. Endret 7. oktober 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Koser meg også. Har akkurat drept 4 warchiefs. en jeg sliter med er "hold the supporter until he screams for horza the handsome" eller noe. Man må holde ham i 20sek. Men blir hele tiden avbrutt av en som vil slå alarm. Stopper jeg ham, holder supporteren å stikke av. Stopper jeg ham igjen er det en annen som skal løpe og slå alarm..... Tips? Må også få unlocked branded greia, men må tydeligvis slå the black hand eller noe først.... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Koser meg også. Har akkurat drept 4 warchiefs. en jeg sliter med er "hold the supporter until he screams for horza the handsome" eller noe. Man må holde ham i 20sek. Men blir hele tiden avbrutt av en som vil slå alarm. Stopper jeg ham, holder supporteren å stikke av. Stopper jeg ham igjen er det en annen som skal løpe og slå alarm..... Tips? Må også få unlocked branded greia, men må tydeligvis slå the black hand eller noe først.... The Black Hand var relativt lett å drepe, ihvertfall på PC. Var jo bare dodge angrepa til The Black Hand, og samle streaks slik at kunne bruke execution på ham. "Hold the supporter until he screams...." Prøvde jeg to ganger, fikk tak i ham, men klarte ikke holde lenge nok tydeligvis. Droppa det fort, tenkte det var lettere å stevne ham med mine egne orker, og det var kjempeenkelt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Brand én kaptein, send han på en annen kaptein, dra til der de møtes og brand han andre kapteinen og. Send begge til hver sin andre kaptein, repeat. Gjør så mange du gidder til bodyguards for warchiefs. Riot. Veldig tilfredsstillende å se warchiefen omringet av mine menn, som han tror er hans. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Prøvde det litt på en kompis sin steam. Tenkte det skulle bli kjedelig med combaten i lengden, men etter en stund nå er det fortsatt utrolig morsomt. Jeg fant den minste mest puny orcen jeg kunne finne og fikk han til å drepe meg og ble promoted (han sa ingenting når han drepte meg. Bare smilte,laget klakkelyder med munnen og snerret og så helt gal ut, perfect) så branded jeg han og hjalp han til å bli sterk. Deretter fikk han til å bli warchief xD Morsomt. Spørsmål da. De du har branded får ikke bodyguards eller? Ingen av de jeg eller kompisen min hadde får det ever (skip time på towers ganske lenge) Kjøpte det nå og laster ned (trodde 2.5 mb/s var helt grei nedlasting, men 4 timer nedlasting for et spill er drøyt ) Endret 8. oktober 2014 av Syncz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du kan jo brande andre orker og be dem bli bodyguards for "din" warchief. Ta tak i dem, "command" og trykk på warchiefen. Nei, nå må jeg jaggu spille litt, du. Merkelig moro dette her Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Koser meg også. Har akkurat drept 4 warchiefs. en jeg sliter med er "hold the supporter until he screams for horza the handsome" eller noe. Man må holde ham i 20sek. Men blir hele tiden avbrutt av en som vil slå alarm. Stopper jeg ham, holder supporteren å stikke av. Stopper jeg ham igjen er det en annen som skal løpe og slå alarm..... Tips? Må også få unlocked branded greia, men må tydeligvis slå the black hand eller noe først.... Jeg pleier å bruke bue og drepe alle rundt han jeg må få til å skrike. Når alle rundt han er drept så drar jeg han vekk og bak hva som helst for å være litt skjult. Hvis det er noen som vil slå på alarmen så får han bare gjøre det. De pleier ikke å finne meg bare jeg har gjemt meg littegranne bak noe. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) En ting som er litt irriterende, er måten fiendene spawner på av og til. Noen ganger er det litt for tydelig at det er uendelig med fiender, helt til du dreper bossen. Jeg har av og til latt bossen være i live, bare for å se om det tar slutt. Det tar aldri slutt... En annen ting som er irriterende, er at, etter at du har drept bossen i et område, spawner ikke alltid fiendene før du har forlatt området. Jeg tok et oppdrag om å drepe noen Uruk'er med kniven etter at jeg hadde drept den første Warchief'en, men området var tomt for beist. Jeg fikk et begrenset område å gjøre det på, så jeg kunne ikke gå og ta de jeg så i det fjerne. Så jeg avbrøt oppdrag, løp ut av sonen, roterte kameraet, og nå var plutselig området jeg hadde løpt rundt i i en halvtime uten å finne noen, fullt av Uruk'er igjen. Så hadde vært fint med litt finjustering av spawns. Et eksempel på uendelig mange monster, hvor jeg lot bossen leve kunstig lenge: Jeg prøvde meg på 200% super sampling for å få has på aliasingen, og det så meget pent ut. Meeen det ble litt mye for GPU'en, gitt 30 FPS ble litt lite, ja: Endret 8. oktober 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg mislikte det oppdraget der så intenst.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg mislikte det oppdraget der så intenst.. Ghul Matron? Ja, var ikke favoritten. Første gangen jeg ble med i en ghul mosh pit, skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle overleve mot så mange på en gang, så jeg stakk av og klatret opp på en ruin. Når jeg kom til dette oppdraget hadde jeg bra kontroll på de. Jeg fulgte godt med på når AOE-angrepet var klart, og fyrte det av med en gang jeg hadde en 8-kill streak. Dessverre kom jeg ikke opp til 100-kill streak siden poison-greiene avbryter deg, men tror jeg var oppe i 80. Lenke til kommentar
Heizann Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 har rundet spillet nå, brandet alle warchiefsa. er det mer å hente? hadde vært kult om det skjedde nye ting, men nå har jeg jo makten over de mektigste, gidder ikke gå rundt å drepe captains. Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) har rundet spillet nå, brandet alle warchiefsa. er det mer å hente? hadde vært kult om det skjedde nye ting, men nå har jeg jo makten over de mektigste, gidder ikke gå rundt å drepe captains. Gå for trophies. Mangler bare 2 stk selv! Ikke at det skjer noe nytt, men en grunn for å spille litt til! Endret 9. oktober 2014 av probin Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Noen som har fått til dette oppdraget, føler at det er kun jeg som er helt hjernedød som ikke får det til. Endret 9. oktober 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå så jeg ikke hele videoen, men pil og bue, pil og bue, pil og bue. Pil og bue headshots hele tiden. Hele spillet. Pil og bue. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke gidda å lese gjennom tråden, men må si at Shadow of Mordor definitivt er et av de mest underholdende spillene jeg har spilt på eeevig lenge. Gameplayet sitter så bra i fingrene med en xbox-kontroll på PC'en at alt bare flyter. Det kan til tider kanskje være litt for lett, men alt i alt er balanseringen rimelig bra. Spesielt er det at man hele tiden kan velge mellom sniking, full-on attack eller en fin taktisk blanding forfriskende. Har klokket 20 timer siden forrige lørdag, og det er med full høgskole, trening og diverse ved siden av. Lenge siden jeg har hatt det så gøy med gamingen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå så jeg ikke hele videoen, men pil og bue, pil og bue, pil og bue. Pil og bue headshots hele tiden. Hele spillet. Pil og bue. Ja, det gjør jeg også. Men siden jeg drepte de første med bue og ingenting skjedde. Så trodde jeg at jeg måtte dra de nærmere "hullene" Men nå bare drepte jeg alle og det var alltid den siste som utløste quest objektivet. Så løst.. Tåpelig av meg å ikke klare dette før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå