Smedsrud Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Toshibas nyeste bærbare er både kraftig og fornuftig.Test: Toshiba Qosmio X70-A-12W Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Toshibas nyeste bærbare er både kraftig og fornuftig. Sikkert kruttønne også, men stilig? Endret 24. januar 2014 av se# Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Håper virkelig tastaturet kan konfigureres om til å gi F-taster i stedet for de andre tastene. F-tastene blir brukt støtt og stadig, mens tastene for lydvolum, lysstyrke, etc. bare blir brukt unntaksvis 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ikke verst den Qosimo X70, jeg hadde en for noen år siden. Men for min del blir nok GTX 770M for svakt, går nok for en "monster" laptop med enten GTX 780M SLI eller topp AMD skjermkort i CF. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Også får man en gaming laptop fra multicom med nvidia gf780m, samme prosessor og samme minne, +256gb ssd og 1tb sata for en tusing mindre. Gamer.no blir sponset av tredjeparter for slike annonser? 1 Lenke til kommentar
cpt123 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har selv en qosmio. bra maskin, men det er dette med skjermkortet. du får bærbare til samme pris eller lavere med 780M skjermkort. kan nevne Asus og multicom. derfor ville jeg ikke valgt qosmio igjenn med mindre de begynner å tilby 780m (eller hva som måtte komme senere.) Lenke til kommentar
cpt123 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Håper virkelig tastaturet kan konfigureres om til å gi F-taster i stedet for de andre tastene. F-tastene blir brukt støtt og stadig, mens tastene for lydvolum, lysstyrke, etc. bare blir brukt unntaksvis Jeg har en Qosmio fra 2011. F tastene er f taster som standard. bare når du hoder FN inne blir de det de grå symbolene indikerer. vet ikke om de har gjort noen forandringer på nyere maskiner. Lenke til kommentar
Tepesco Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Håper virkelig tastaturet kan konfigureres om til å gi F-taster i stedet for de andre tastene. F-tastene blir brukt støtt og stadig, mens tastene for lydvolum, lysstyrke, etc. bare blir brukt unntaksvis Endres enkelt i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå