Birtheeee Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nå har jeg blitt ringt til 3 ganger av skjult nummer og klokka er 1 på natten..... tok tlf den siste gangen og ingen sa noe... Jeg har Iphone 5, kan jeg få blokkert slik at skjulte nummere ikke kan ringe til meg, jeg har ikke behov for at skjulte nummere skal kunne ringe til meg. pliiis hjelp Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Usikker på hvordan du kan blokke skjulte nr. Men hvis ingen har noe bedre svar så kan du prøve dette som jeg fant på reddit.com Settings enable do not disturb go to Do not disturb Always on Allow calls from all contacts. Silence always. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det vil vel ikke kun blokkere skjulte numnere, men heller alle nummerere som ikke er lagra i kontaktlista, men er mulig det er det eneste løsning med mindre man jailbreaker. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det vil vel ikke kun blokkere skjulte numnere, men heller alle nummerere som ikke er lagra i kontaktlista, men er mulig det er det eneste løsning med mindre man jailbreaker. Jo men skjult nr er vel ikke en av kontaktene hans? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Neida, skjult nr er nok ikke i kontaktlista hans, selv om det faktisk hadde kunne løst problemet, dersom det var mulig. Men nå er det jo mulig han ønsker at andre skulle kunne ringe inn også, selv om de ikke er lagret. Jeg har f.eks også blokkert skjult nummer på min telefon, men å blokkere alle som ikke ligger i kontaktlista mi ville vært uaktuelt for min del. Men igjen, er det bare til bruk om natten, så spiller det kanskje ikke så stor rolle. Endret 24. januar 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Birtheeee Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Hennes* men takk for hjelpen! Skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå