Omdetvar Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Har tenkt å begynne på en manga/tegneserie som jeg har skrevet en historie til. Er dette et vanskelig og stor prosjekt med tanke på at andre ting må gjøres som skole, jobb og kjæreste..? Noen tips og triks fra manga elskere? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hvis du er manga/anime fan anbefaler jeg deg å sjekke ut bakuman http://no.wikipedia.org/wiki/Bakuman som handler om akkurat det du spørr om hold gjerne denne tråden oppdatert, jeg er iallefall spent på å se kreasjonen din. Hadde du vært interessert i å dele en bit av " manuskriptet" ditt ? Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Tenkte du netopp hadde sett Bakuman når jeg så tittelen. Da jeg hadde lest ferdig Bakuman for noen år siden fant jeg frem ark og blyant og tegna i vei, kom ikke noe langt da jeg raskt fant ut at jeg ikke kunne tegne, men for all del; Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå