AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Heisann, ble sammen med en herlig jente for rundt 1 måned siden. Vi har det kjempebra sammen, men jeg vet jo at det ikke kommer til å vare for alltid. Men etter at det blir slutt, blir det rart å være venn med henne? Er dere venner med eksene deres? Anonymous poster hash: 87b9e...927 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ja, og jeg angrer på det. Det er egentlig ikke noen grunn til å være venn med eksen, det beste er nok å kutte ut. 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Da er det nesten så jeg vil slå opp før det blir for seriøst. Fordi hun er en utrolig god venninne, men føler at det blir så sykt klisje og friendzone henne, og jævlig dårlig gjort.. Anonymous poster hash: 87b9e...927 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg er venn med eksen min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg er venn med eksen min. Jeg er også venn med eksen din. Neida. Dette må du desverre vurdere selv TS. Men som regel er det greit å styre unna. Du kan jo gi det et forsøk. Endret 24. januar 2014 av Ted Bundy 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Der varierer fra person til person og forhold til forhold. Kommer an på hvorfor det ble slutt, hvem Som gjorde det slutt etc. Om man har barn bør man jo være venner... Jeg har et par ekser jeg kan prate med, mem har ikke aktiv kontakt og det går årevis mellom hver gang også. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Nei, jeg greier ikke det. Det blir for mange problemer og slikt av det for meg, så jeg holder meg unna. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har et godt forhold til de fleste av mine ekser og lekevenninner. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ikke noe problem om begge parter forholder seg normalt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg var venn med eksen min frem til jeg forstod at hun i praksis byttet samboer. Skal si det eksploderte i et hav av hat. Best å kutte kontakten. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det kommer alt ann på og er umulig å svare på. Eg har ekser eg er gode venner med og (h)ekser eg ikkje kan tenke meg å ha kontakt med Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Den første (3 år)av de lange forholdene er jeg venn med men vi snakker ikke så ofte fordi vi ser hver andre så sjeldent Den andre (15 år) er jeg også venn med og hun ringer hvis hun har data problemer, tok med seg pcen ut til meg med den nye typen, det er bare hyggelig og vi har et godt forhold. Den tredje (3 år) vet jeg ikke enda da vi er i opp brudd fasen pga jeg har flyttet utenlands og kommer ikke tilbake. Alle er snille damer med varme hjerter og skikkelige folk. Men uheldige omstendigheter snur fort opp ned på et forhold, og da er det ikke utroskap det er snakk om. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kommer helt an på hvordan ting slutter er min erfaring. Hun ene snakker jeg med fra tid til annen hyggelig og greit. Hun andre er det ikke noe særlig kontakt med overhodet.Er utrolig forskjellig fra brudd til brudd og person til person. Vanskelig å si noe fasitsvar her syns jeg hvertfall. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg er venn med eksen min. Har kjent han i 10 år og det føltes ikke riktig å kutte han ut av livet selv om vi var kjærester i 3 år. Vi er gode venner og har mange felles venner. Går greit så lenge han ikke legger seg borti hvem jeg ligger med osv. Da kan det bli litt dårlig stemning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå