Gouldfan Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Ja, ja jeg vet. Jeg bruker nightly som er et build.. Men det er 64 bit og jeg liker Firefox. Jeg lastet ned ny versjon av iTunes og iClouds og det skulle jeg aldri gjort for Nightly klikket helt når jeg prövde å synkronisere epost etc. Nightly klikker på emailkontoen min fra Outlook, aner ikke hvorfor men står det mangler programvare eller noe. Begynner å bli smått lei både apple og Microsoft, men sånn går det. Neste gang jeg skal ha epost, eller mobil så blir valget nok et annet. Noen som har forslag, kommer sikkert en fix fra Firefox til slutt da, men hater å vente. Jeg har kjört systemgjennopretning, prövd å avinstallere og reinstallere Nightly.. Men ingenting har virket. Edit tror jeg fikset det ved å slette Cache eller noe i nightly, men får se. Emailen virket stabil en stund iallefall og jeg fikk lest et par mail för jeg logget av. Får se hvordan det går i morgen. Kronglete å ikke ha tilgang til mail på nettleseren. Endret 24. januar 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå