Delvis Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nærmer seg tomt på autopass brikken min. Har lagt til ny betaling med full rabatt (kr 4000 og noe) Har enda over 700 igjen. Er det lurt å vente eller betale inn mindre nå? Tenker på at nå har de jo begynt å rive bomstasjoner og at de kanskje ikke varer lenge, eller får man pengene tilbake hvis det skjer? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Det står nok i vilkårene til den avtalen du har signert på. På min avtale er det ikke mulig å forskuddsbetale, så jeg vet dessverre ikke Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Bomstasjonene blir dessverre ikke borte over natta akkurat.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Nærmer seg tomt på autopass brikken min. Har lagt til ny betaling med full rabatt (kr 4000 og noe) Har enda over 700 igjen. Er det lurt å vente eller betale inn mindre nå? Tenker på at nå har de jo begynt å rive bomstasjoner og at de kanskje ikke varer lenge, eller får man pengene tilbake hvis det skjer? Når du sier opp din autopassavtale så får du refundert tilgodebeløp på din konto. Tilsvarende vil skje hvis bomringen blir lagt ned, så det er helt ufarlig å forskuddsbetale. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Nærmer seg tomt på autopass brikken min. Har lagt til ny betaling med full rabatt (kr 4000 og noe) Har enda over 700 igjen. Er det lurt å vente eller betale inn mindre nå? Tenker på at nå har de jo begynt å rive bomstasjoner og at de kanskje ikke varer lenge, eller får man pengene tilbake hvis det skjer? Når du sier opp din autopassavtale så får du refundert tilgodebeløp på din konto. Tilsvarende vil skje hvis bomringen blir lagt ned, så det er helt ufarlig å forskuddsbetale. Ok takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå