_mgr_ Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Noen som vet ca. hvor mye strøm et båthorn trekker? Hadde vært kult å "tute litt" når det ikke går så bra i CS på Lan!!?? Enn 12v tlf-lader? hvor mye strøm trekker en mobillader? Tenkte å ha sigarettenneruttak med brytere i tillegg..... Alt dette på en egen strømforsyning. Hadde dette blitt kuult? eller er jeg havna midt i rundkjøringa nå? Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Slike båthorn du snakker om, kjører nok på 12v ja. MEN: jeg hadde ikke blitt glad for at noen tuter med et båthorn bare de taper i CS på et dataparty. Veldig liten sjanse for at crew liker sånt også. Greit med musikk på party, men et fordømt horn? Nei. Et lite tips: Dropp det. [ Denne Melding var redigert av: Profeten på 2002-02-17 00:09 ] Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Et båthorn på strømforsyninga di vil nok føre til spontan reboot, eller så får du ikke no lyd ut av det. Men det er litt avhengig av hva slags horn. enkel/dobbel Sneglehushorn, eller enkel/dobbel trompet. eller kompressor. sneglehushorn vil nok lønne seg, da det bråker minst.. (hvis du ikke vil skremme dritten ut av sidemannen da. Da duger dobbel trompet). kompressorhorn får du nok ikke til. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Høres ut som en dårlig idé. For å spare deg for en defekt PSU, kjøp deg et gasshorn, det er en billigere måte å bli kastet ut fra LAN på. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Vel, jeg glemte vel kansje å si at jeg er med å arrangere de fleste Lan her jeg bor. Kaster de meg ut, kaster de også alle switchene mine ut :razz: Man kunne jo også tatt en liten "seierstut".... :razz: Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 åsså glemte jeg å si at jeg ville blitt mer forbanna av den ekstrem-store vifta som er lagt ut bilder av her på forumet. Den må vel bråke 130 desibel?? Lenke til kommentar
house Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 reboot knapp med "buuuuuuuuh" lyd i =) heheh viser hvor mye man hater å reboote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå