TheGaame Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Er denne kvalitet eller? 7 års garanti er saker. Seasonic er det beste å få tak i Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Takker for svar igjenn. Men da har jeg enda et spørsmål, og je vet at cx 750 er dårlig, men dette er KUN et spørsmål. Har cx kontaktene som trengst til. Msi z87 g45 Sapphire r9 290 Seagate barracuda 1 tb Samsung 840 evo 120 gb Samsung rw dvd. Har den de kontaktene som trengs? Takker Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kandalf ser ut til å ha rett her. Det ser ut til at første versjon av RM750W og RM850W har hatt feil i seg og ikke er i produksjon lenger. Det har kommet ut en ny versjon på markedet, som for alt jeg vet ikke har samme feilene som første versjon. Offisiell informasjon fra Corsair om saken finnes her. Spørsmålet er hvilken av versjonene som selges her i norge nå... Det er ikke så lett, men det vil være mulig ved å sjekke med folk som har kjøpt en allerede. Ettersom butikkene ikke oppgir noe som helst med serienummer, så er vel det eneste utvalg. De nye modellene har serienummer som ligner på dette; 1341xxxxx. Regner jo med at du har litt kontroll over hvem som har kjøpt hva? Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Synd at de sluttet med Seasonic som OEM... Det sirkulerer rykter om at Corsair prøvde seg på en avtale med Seasonic som gikk skeis. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 virker jo bra denne rm serien. jalle fall kaber og stillhet, Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 virker jo bra denne rm serien. jalle fall kaber og stillhet, De tester den jo ikke på noen måter, anbefaler jonnyguru, og noen få andre å lese PSU tester hos, men i alle fall ikke newegg! Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 virker jo bra denne rm serien. jalle fall kaber og stillhet, De tester den jo ikke på noen måter, anbefaler jonnyguru, og noen få andre å lese PSU tester hos, men i alle fall ikke newegg! Stemmer har sett på alle det er kunn unboxing. Liksom det eneste de konkluderer med er at den er stille og flate kabler ikke noe serlig om effekten. hehe har liksom kjøpt denne må kansje bli retur og kjøpe noe annet. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 RM serien er nok mer enn bra nok til vanlig bruk, men for entusiaster som leser side opp og side ned om specs, driver med ekstrem overklokking osv. så er nok en PSU av bedre kvalitet å foretrekke. Har selv benyttet meg av en billig OCZ Modxstream inntil jeg gikk til innkjøp av en Cooler Master V550S. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Takker for svar igjenn. Men da har jeg enda et spørsmål, og je vet at cx 750 er dårlig, men dette er KUN et spørsmål. Har cx kontaktene som trengst til. Msi z87 g45 Sapphire r9 290 Seagate barracuda 1 tb Samsung 840 evo 120 gb Samsung rw dvd. Har den de kontaktene som trengs? Takker Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Takker for svar igjenn. Men da har jeg enda et spørsmål, og je vet at cx 750 er dårlig, men dette er KUN et spørsmål. Har cx kontaktene som trengst til. Msi z87 g45 Sapphire r9 290 Seagate barracuda 1 tb Samsung 840 evo 120 gb Samsung rw dvd. Har den de kontaktene som trengs? Takker Sånn som jeg ser det på specs så skal det gå veldig bra ja Men den er vel ikke haswell gokjent men funker jo Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kandalf ser ut til å ha rett her. Det ser ut til at første versjon av RM750W og RM850W har hatt feil i seg og ikke er i produksjon lenger. Det har kommet ut en ny versjon på markedet, som for alt jeg vet ikke har samme feilene som første versjon. Offisiell informasjon fra Corsair om saken finnes her. Spørsmålet er hvilken av versjonene som selges her i norge nå... Det er ikke så lett, men det vil være mulig ved å sjekke med folk som har kjøpt en allerede. Ettersom butikkene ikke oppgir noe som helst med serienummer, så er vel det eneste utvalg. De nye modellene har serienummer som ligner på dette; 1341xxxxx. Regner jo med at du har litt kontroll over hvem som har kjøpt hva? Jeg regner vel nesten med at de modellene med feil på ble trukket tilbake fra markedet, så jeg tror ikke det er noen fare for at du kjøper en slik i dag. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Har haswell godkjent noe og si? For den funker på ivy, det vet jeg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har haswell godkjent noe og si? For den funker på ivy, det vet jeg. Nei, ikke med mindre du aktiverer deep sleep state i BIOS, ja den funker på Ivy Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå