Gå til innhold

DNG-convertering

Anbefalte innlegg

Det var ingen grunn til å juble. Etter et par tester oppsto samme problem.

Har sett på Contenta konverteringsprogram, finner ikke at det kan konvertere til DNG, men til en lang rekke andre filtyper.

Er det noen som vet om det er andre og evt. hvilke filtyper man kan benytte som har samme redigeringsmuligheter som RAW og DNG i PS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo se om det fulgte noe software med kameraet, evt om det kan lastes ned noe fra produsentens nettsider?

Finner ikke noe hverken blant det som fulgte med kameraet eller hos produsenten.

Må kanskje oppgradere til CS6.

Lenke til kommentar

Du kan jo se om det fulgte noe software med kameraet, evt om det kan lastes ned noe fra produsentens nettsider?

Finner ikke noe hverken blant det som fulgte med kameraet eller hos produsenten.

Må kanskje oppgradere til CS6.

Silkypix følger med alle Panasonic-kameraer som har RAW, men det kan umulig være vanskelig å få DNG-konvertering til å virke, det fungerer jo for andre. Har du ingen bekjente med litt peiling på data som kan hjelpe til?

Lenke til kommentar

Tja, si det gadd sikkert ikke og åpne en ny fane kan jeg tenke meg :)

Ok, du er lat du også ;) Trodde det var noe lurt jeg hadde gått glipp av, jeg ...

Det søkerfeltet som jeg bruker en gang i blant "opp til høyre i FF" har jeg mulighet til og lage søking etter egne preferanser og søkemotorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...