-Léon- Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Etter jeg installerte Windows 8.1 så startet jeg Saints Row IV ikveld. Da fikk jeg opp meldingen "Failed to Start Game", jeg startet Steam på nytt, pc på nytt og så gjorde jeg det som stod her Flushing your Steam application filesYou can reset the Steam application's files to rule out a few potential causes of this issue. Exit Steam. Open Internet Explorer, Safari or Firefox and type steam://flushconfig then press Enter. (If asked to allow this website to open a program, please click 'Allow' or 'OK') When prompted by Steam to reset your configuration, please click 'OK' to confirm. Once done, log in to Steam and re-test the issue. Jeg er kanskje et brødhode men jeg leste ingenting om at ALLE spill som er installert ble sletta fra spill listen, og når jeg prøver å starte spill ifra *.exe filen så vil Steam laste ned spillet på nytt. Så da har jeg mistet alle spillene og må laste de ned på nytt. Ja, jeg vet det er bare å laste de ned igjen men med min sucky internett hastighet så vil dette ta en evighet. Det ligger kanskje i ordet flush-steam-application-files men jeg bare antok at det var snakk om temp filer eller noe slikt.. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er du sikker på at du ikke bare må definere hvor steam finner spill-mappen din på nytt? (i.e. E:\Spill\Steam\steamapps\ hos meg, noe lignende hos deg.) Har du spillene på en uvanlig plass kan det hende referansen til den mappen ble fjernet under den flush-configen.I hvertfall kan du sjekke der Steam var installert etter mappen Steamapps og se om spillfilene ligger der. Gjør de det kan du kopiere de til en egen plass, og reinstallere steam. Så kopierer du spillmappen tilbake. Det kan også være en idé å kjøre en integritetstest på spillfilene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg vet ikke hvordan man gjør det og nå er det for seint uansett. Har sletta alt for å lage plass igjen til å laste ned spillene på nytt. Steam på C:\ og spillene på D:\ Jaja. Får håpe at jeg får kjørt f.eks Saints Row IV igjen når jeg har lastet det ned igjen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå