eught Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har prøvd dette spillet, og synes det er meget bra. Men jeg kan ikke finne det hos akersmic.no, gamesmix.no eller play.com. Amazon har det, men da blir det så dyrt med toll og porto. Finnes det noen andre nettbutikker (helst norske) som har det, eller må jeg lete land og strand rundt i alle butikkene i Bergen som selger PC-spill? Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vel... Jeg kjøpte en DVD-pakke til ca. 1500 kroner på Amazon (co.uk) og ba dem pakke den inn for meg (var gave til kjæresten). Med kort og det hele selvfølgelig. Dermed ble det ingen toll på den gitt.... Mvh. S. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vel... Jeg kjøpte en DVD-pakke til ca. 1500 kroner på Amazon (co.uk) og ba dem pakke den inn for meg (var gave til kjæresten). Med kort og det hele selvfølgelig. Dermed ble det ingen toll på den gitt.... Merket Amazon pakken som gift da? Ikke så dum ide egentlig, selv om den ikke er vanntett. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 www.dvdcrave.com eller www.dvdboxoffice.com de merker pakken med gift.. men det er jo australsk og kanadisk.. fra dvdboxoffice tar det ca 2 uker før du får pakken, men dersom du velger courier shipping (ca 75 kr ekstra) får du det på 3-5 dager ca. dvdcrave har eg ikkje kjøpt fra, men det er sikkert omtrent samme leveringstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå