Tranceformation Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Her er noen vi liker godt. Til barn: Minion Rush Tiny wings Hugo Race HD Frisbee 2 Cover Orange Sound Touch Sprinkle Wheres my water Transporters Road Trip 2 Ice Rage Flick Football Traffic Rush Spill til voksne: Bubble Witch Call Of Atlantis Candy Crush Plants Vs Zombies Lux Touch Lenke til kommentar
Littlewife Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Man blir jo gal av candy crush! Haha! Jeg drømmer om det om natten! Men dessverre veldig gøy! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Star Wars: Knights of the old republic? GTA: San Andreas? Marvel Puzzle Quest: Dark Reign? Injustice: Gods Among Us? Heroes of Dragon Age? Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Kanskje Deus Ex: The Fall. Om det er halvparten så awesome some Human Revolution på PC så er det bra spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Synes Tiny Thief er ganske bra. En må bruke nøtta litt og jeg har led høylytt opp til flere ganger. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg var hekta på Bubble Witch og Call Of Atlantis ganske lenge. Det er veldig bra spill! Lenke til kommentar
Marlos67 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Flappy bird! Neida Jeg liker Hay day Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Dominations- for de som liker Age of Empires ? My Singing Monsters-Barna Elsker det!!? Crossy Road- Ungene liker det veldig godt? Fantorangen-Har du unger, perfekt! Albert Åberg-Veldig greit for barn! Overraskende bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå