godset_123 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg er en gutt på 18 år. Er fysisk aktiv 4-5 dager i uken, er i ganske average fysisk form. Er slank og har en sunn kroppsfasong. Min BMI er innenfor normale verdier. Jeg spiser mye usunn mat. Hurtigmat som kebab, burger og is spiser jeg ca. 4-5 ganger i uka. Spiser også en del sjokolade, muffins, osv. Allikevel legger jeg på meg svært lite. Jeg har blitt litt redd for at jeg er blitt "feit" på innsiden, altså at jeg har en fettfordeling som gjør at jeg lagrer mye fett i blodårene, og at det er grunnen til at jeg ikke har fått fett rundt magen og andre steder som synes? Er dette vanlig, eller noe som forekommer i det hele tatt? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Du kan bli "feit innvendig" som det kalles, eller lagre Visceralt fett. dvs. at fettet legger seg inne blant organene og i leveren. Dette kan lede til diverse livstilsykdommer. Det står litt om det her: http://www.trening.no/treningstips/8406.o2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå