Jopri Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hei og hopp! Min far har hatt virus på pcn sin, som har slått ut noen funksjoner. Deriblandt Windows Defender, Systemrestore og windows Update. Har fått fjernet viruset, og opprettet Windows Update til å fungere, men sliter med System restore. Når jeg skal kjøre Systemgjenopprettning får jeg bare feilen om at maskinen ikke finner Rstrui.exe, til tross for at fila ligger akkurat der den skal ligge. Søkt i det vide og brede etter svar, men enda ikke funnet et fungerende. Har kjørt /sfc (fant ingen feil) Noen som har noen idèer om hvordan jeg kan få det til å fungere igjen? Windows 7 ultimate Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Viruset har antakelig gjort Windwows-installasjonen korrupt. Iallefall ser jeg at dette er konklusjonen på enkelte andre forum med samme spørsmål. Løsning: Installere windows på nytt (iallefall om du ikke har det eksakte navnet på viruset). Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Hei og hopp! Noen som har noen idèer om hvordan jeg kan få det til å fungere igjen? Hai og hopp tilbake, her: http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html Du må krysse av for de reperasjoner du trenger å gjennomføre. (Må installeres og utføres med admin rettigheter) Endret 23. januar 2014 av Dr.Geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå